Nekad jesi | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? jesi

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2007

Vad heter du på discord? Zikes#3565

Ditt Hex-ID 110000140dd38ca

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs tyvärr har jag ej ped nu

Vilken ped ansöker du för? jag kommer välja en som https://cdn.discordapp.com/attachments/847142125665386496/897554174751948850/unnamed.jpg

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. JJ är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville JJ fixa snabba pengar då började han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkeskläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen. Han blev skickad till behandlingshem han va där i ca 6 månader. Efter de 6 månader va han ute igen. Han tänkte på att sälja igen men han tänkte smart den här gången. Han ville inte sälja mer han ville ändra på sig så han flytta till los santos där ville han fixa jobb så han började ändra på sig sakta sakta sen tänkte han att han får alldeles för lite pengar så han jobba mer varje dag och natt. Han ville bli

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? min RP är lite annorlunda jag gör allt för att sinario ska bli bra RP eller nåt liknade jag säger till att alla har bra och hög RP. Jag te.x gillar att göra långa och utvecklade sinario så båda sidor kan ha kul och kunna göra nåt så det inte blir bara för makt och pengar jag vet hur man RP jag har RP i nu typ 5-8 månader och kommer bara försöka bli bättre på RP så bra jag kan jag har inte direkt ett mål eller typ att bli så bra på RP så möjligt.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? jag vill ha PED för att det skulle vara roligare med RP jag skulle även ta hänsyn om ped om jag får att kunna vara tacksam att jag har fåt några ksk inte har hunnit skriva och att få möjligheten att kunna skaffa ped skulle vara bra jag skulle vara mer intressant att RP jag skulle kunna utveckla min RP med det.

Vad är dina mål med en ped karaktär? mina mål att kunna ha bra RP med en ped jag skulle göra allt för att RP ska vara bättre jag kommer göra så båda av sidorna kan ha det kul och kunna tänka att unive är bästa servern och lägga tid att kunna köra och ha kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka