Accepterad Jesborg | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesborg

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Jesborg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003931642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Jesborg

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2005

Berätta om din karaktär. min karaktärs fritids intressen kommer vara att bara köra runt i en bil eller på en hoj och snacka med folk för det är hanns fritids intressen sen kommer han att försöka vara ganska aktiv men samtidigt ganska chill och lugn för att försöka jobba sig uppåt. så han kommer vara ganska chill men även ganska aktiv med för att ta sig framåt. så han kommer att bara vara allmänt lugn.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har vänner som Leo och eken och tycker det är roligt med RP och för att jag tror det kommer bli väldigt roligt att få vara med på servern och att göra RP med trevliga personer som jag har fått höra finns på servern. Så om jag kommer in tror jag att jag kommer spela väldigt mycket för jag tycker det verkar kul att spela med andra personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag och skulle gärna vilja spela på servern för jag tycker det verkar som en av de bättre servrarna att spela på med mycket snällt folk och bra regler som jag tror gör det väldigt roligt att spela på servern det verkar även som ni har mycket och verklig RP.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har inga timmar på fivem vilket gör att jag tycker det kommer bli extra roligt att vara med på servern och få utvecklas på en så bra server som Multistaden.

Hur hittade du Multistaden? jag har frågat minst några kompisar vilken som är den bästa servern och den var denna dom rekommenderade så jag tänkte testa och se om det stämmer för jag har hört mycket bra som att det är nice personer med och att den är väldigt realistisk.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har aldrig blivit bannad för jag har inte spelat innan och brukar följa regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte spelat eller spelar på någon server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka