Nekad Jerry_K | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jerry_K

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Hoek

Vad är ditt discord namn? therealvinne46#3224 / ID: 295254077921558529

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Karaktärs Namn: Jerry Karlsson Längd 180cm, ålder 27.

Uppväxt: Övergiven utan mamma eller pappa, Han har fått bott hos sin låtsas mormor eftersom inkomst och mat har varit ett problem, så under hela hans uppväxt har han tillbringat tid hos mormor.

Bakgrund:
Kommer ifrån Sverige, Som barn blev han misshandlad av människor som retade och mobbade honom.
Genom hans tid har han under press och tunga arbeten haft det ganska tufft. Hans har fått bott hos sin låtsas mormors hus under sin tid som barn och tonåring.

Intressen:
Gillar att hänga med vänliga och trevliga personer, Jobba som paket utdelare, älskar de mesta maträtter, gillar att kolla på cruisingar och gamla bilar, samt motorcycklar som märket harley davidsson, Hitta nya möjligheter och nyfiken på en ny start i hans liv.

Känslor:
Oftas glad men kan bli irriterad när folk blandar in hur han har haft det i sitt liv, annars naturligt beteende.
Sällan ledsen, kan hända om någon nära som han har tillbringat med går bort/dör.

Framtidsplaner:
Att få leva ett så bra och naturligt liv som möjligt, kunna hitta bra miljö där han kan trivas samt träffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utveckling av byggnader, natur, samt fin justeringar på miljö och omgivnaden i spelet. Jag hjälper gärna till om det är nya personer/medlemar som inte vet vart dem ska göra eller gå om det är möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du inte ska vinna alla scenarion", Man spelar för att ha kul tillsammans med alla andra rpare i rp servern, inte för att förstöra eller orsaka hat och irritation och att bara vinna på det själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Viktigaste tycker jag är nog OOC (Out Of Character) Då man inte ska blanda in allt utanför din egen karaktär och fokusera på din karaktär. (Sunt och förnuft) väldigt viktigt att man tar hänsyn och respekterar andra personer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ett liten erfarenhet inom rp genren, har spelat spel som liknar militär lumpen och det liknar verkligheten och dess regler och lagar som ni har fasst i militären har dem ordrar och sånna strikta planer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag har skrivit en bra karaktärs beskrivning lämna det då på discord och gärna säg vad jag behöver förbättra! Tack. Mvh Vincent.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Under intervju, Plugga mer på reglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång! (Du får använda samma text igen! Mvh Esplund1g)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka