Nekad Jerry Babban | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jerry Babban

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867314069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Kid Buu#7504

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Han är 59 år och han brukade dricka mycket alkohol och sen slutade han när hans fru lämnade honom och tog med de tre barnen. Då insåg han att han behövde sluta dricka så mycket och skärpa sig, han gillar att uppträda med sitt band, Duvorna, han blev nyligen medlem i bandet och trivs bra med sina kompisar och känner sig lycklig. Han älskar att festa och visa sin skickligheter när han kan. Han är väldigt bra på att sjunga med sitt band, när han hade audition så började de gråta så bra han var. Han har ingen släkt kvar, hans föräldrar dog när han var ung i en flygolycka, därför är han så rädd att åka med i flygplan, om han ska åka någonstans tar han tåg eller buss.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har insett att detta är en plats jag vill vara och där jag vill lära känna andra och göra staden mer rolig och mer spännande. Vill vara en del av servern och jag vill utforska så mycket som möjligt och träffa nya vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vänner och alla möjligheter som finns. Det bästa är nog att prata med andra och att man kan göra det med att bara gå nära någon. Även hur servern är uppbyggd, menyerna, jobben och speciellt ICA affärerna. Älskar att man kan köra trisslotter till exempel, dem i spelet ger mer tur än i verkligheten kan man lätt säga.

Hur hittade du Unive? Någon på Twich berättade om servern och jag tyckte den lät bra så jag bestämde mig för att testa den och jag gillar den extremt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på att fantisera, prata med andra och att skapa egna karaktärer och komma på deras story och utveckla den så mycket som möjligt. Även förstå andras fantasier och deras karaktärer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på att fantisera, prata med andra och att skapa egna karaktärer och komma på deras story och utveckla den så mycket som möjligt. Även förstå andras fantasier och deras karaktärer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara denna servern, brukade spela i andra som man kunde gör allt möjligt i, man behövde inte pengar för att göra någonting i den.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka