Inaktuell Jerry Babban | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jerry Babban

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Kid Buu#7504

Ange ditt födelsedatum 11 April 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Är inne varje dag och nu när jag har lov är jag inne typ 10.00 och spelar ngn timme och när jag har skola är jag inne ksk 16 och spelar ngn timme där med.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt för att hålla servern bra och rolig utan trolls eller folk som bryter reglerna.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Få bort och hjälpa folk som bryter mot reglerna, även att bli bättre på att rollspela och umgås och träffa nya människor.

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela förra veckan och jag älskar servern redan.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag brukade vara mod i en discord server i åtta månader, jag slutade pga skolan och för jag hade inte tillräckligt med tid och jag hade andra saker och göra som var viktigare

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har inte så stor koll på dem, men om jag får reda på dem sätter dem sig i hjärnan snabbt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är väldigt rättvis och jag ser det goda i människor och försöker hjälpa till så gott som möjligt

Tillbaka