Nekad Jerry | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odysseus

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin lautin

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2006

Vad heter du på discord? Lautin#7424

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:
07:00 - 08:50. 15:30 - 23:00.

Tisdag:
07:00 - 07:50. 14:30 - 23:00.

Onsdag:
07:00 - 07:50. 14:30 - 23:00.

Torsdag:
07:00 - 07:50. 15:30 - 23:00.

Fredag:
07:00 - 07:50. 14:30 - 02:00.

Lördag:
09:00 - 02:00.

Söndag:
09:00 - 00:00.

Ta inte dess tider för seriöst eftersom jag inte räknar med den halvtimmen eller vad det nu kan vara det tar för mig att käka lunch, middag eller liknande. Så förvänta er inte att jag sitter en hel lördag från nio till två att jag är aktiv varje sekund.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på Unive i 22 dagar eftersom jag gick med den 7de september ungefär och det nu är den 29de när jag skriver det här.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle främst utan allt underlätta för staff och ta ett större ansvar för servern. Jag skulle endast kicka någon i högst nödvändigaste tillfälle till exempel när jag är 100% på att någon är på servern endast för att lalla eller något annat som bryter mot reglerna. Jag skulle inte heller utnyttja denna funktion på folk endast för att jag själv har något mot dem personligt utan jag skulle alltid utföra ett professionellt jobb så att jag inte bara hjälper staff utan även de medlemmar eller icke medlemmar som söker hög och bra rp på servern. Jag skulle även alltid föregå med gott exempel eftersom man själv som servervakt också har ett ansvar att visa exempel på hur man rp på en hög nivå som andra kan lära sig av. Jag skulle alltså såklart vara där för att underlätta för staff så att de inte behöver göra allt jobb men också vara där för medlemmar och icke medlemmar för att visa hur det är man ska rp och hur det är man ska bete sig på Unive. Jag skulle inte heller gå runt för att jaga problem för att utnytja de tillgångar jag har på servern utan istället vara som vilken annan medlem eller icke medlem och bara rp på servern. Jag skulle alltså inte ha påverkan på hela servern utan endast den omgivning jag är i.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja vara servervakt är att jag tror jag har den rp nivån som behövs för att kunna vägleda och lära de medlemar och icke medlemmar hur det är man ska bete sig, jag tror alltså jag kommer föregå med ett gott exempel på hur det är man ska bete sig. Jag vill också vara servervakt eftersom jag vill vara med i utvecklingen på servern positivt för att kunna stoppa det lall som förekommer på Unive väldigt ofta. Jag vill atså var med och göra en positiv förendring på servern för att sedan kanske klättra i rankerna till trainee osv. Jag tror dock jag behöver sv erfarenheter innan jag kastar mig in i trainee uppdraget så jag får bättre koll på hur det är man arbetar osv. Jag vill alltså vara servervakt eftersom jag vill kunna vara med och göra en förendring utan att jaga problem osv vilket vi servervakter ändå inte ska göra, jag ska dela den kunskap jag har om rp med andra för att lära dem och sedan se resultat. Jag vill vara med och göra en förändring eftersom jag ser det som ett problem att väldigt många i Unive inte håller koll på hur det är man ska rp i många situationer, och då vill jag vara där för att dela kunskap och se till antalet personer med mycket kunskap och med hög rp ska öka massivt tills vi har en bättre server än vad vi redan har.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kommer kunna bidra med att fler personer vet hur man ska rp i olika situationer eftersom det är ett problem jag bevittnat förekomma väldigt ofta , alltså att folk skriver i ooc chat och frågar "hur ska jag rp på det här?". Då vill jag kunna vara där för att öka kunskapen om rp i unive så att vi inte längre kommer behöva se det mer. Jag kommer även bidra med ett gott rykte om unives servervakter eftersom jag oftast tänker igenom saker innan jag gör det, alltså försöker göra saker så professionellt som möjligt för att inte någon ska känna sig frustrerad eller liknande. jag kommer alltid se till att om det kommer förekomma att jag kickar någon att jag skriver en väll utvecklad och bar anledning till varför och inte bara kickar dem och antar att de ska veta varför. Jag ska alltid se till att dom vet varför och hur de kan bättra sig eftersom jag inte kommer vilja kicka för att känna mig maktfull eller likdanande, tvärt om. Jag vill känna mig som vilken annan medlem eller icke medlem på servern bara att jag har ett större ansvar över hur saker ska utforma sig på servern. Jag kommer alltså bidra med att fler i servern har kunskap inom servern genom att skriva välutvecklade anledningar till att jag kickar någon och dela med mig att den kunskap jag har om rp till andra medlemmar och icke medlemmar så att de vet hur det ska reagera och rp i olika situationer. Jag kommer också bidra med ett bra rykte om unives servervakter eftersom jag alltid kommer göra ett så professionellt jobb som möjligt, från minsta fel till största fel jag kommer bevittna inom servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag har väldigt bra kunskap om rp och reglerna på servern. Jag har också en väldigt hög rp i alla scenarion från de minsta till de största. Jag kommer även föregå med mycket gott exempel till medlemmar och icke medlemmar på hur man ska bete sig i scenarion och hur man ska rp i olika scenarion genom att själv hela tiden visa upp min höga nivå rp så att de kan läras ig av mig. Jag kommer även alltid göra ett professionellt arbete genom att endast kicka någon när det är högst nödvändigt och inte bara för att jag misstänker at de gör fel. Jag måste alltid vara säker på att någon gör regelbrott innan jag kickar dem och jag kommer även alltid ge en välutvecklad anledning till varför de blir kickade men också hur de kan minska risken för att bli kickade i framtiden genom att lära dem hur de istället kunde gjort. det är viktigt att man ska veta varför man blir kickad och hur man kan förbättra sig så att man inte sitter där som ett stolpskott och inte har en aning om varför man blir kickad.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill främst vara servervakt för att avlasta jobb från staff så att de inte behöver arbeta lika hårt. Jag vill också ha en större del av unive eftersom det är en server jag verkligen brinner för och vill vara med och utveckla positivt. Jag vill även vara servervakt för att öka antalet professionella servervakter på servern så att fler personer kan känna sig trygga i att deras scenarion eller liknande kommer innehålla bra rp och ha en servervakt i närheten ifall någon skulle bryta bor reglerna. Jag vill vara servervakt eftersom jag vill klättra i unives ranger på staff för att kanske sedan efter det här bli trainee och ha ännu större ansvar för servern. Jag vill ha servervakt för att öka medlemmar och icke medlemmars kunskap inom rp så att de vet hur man har en hög nivå på sin rp men också se till att de får en bra anledning till varför de behöver höja sin rp eller varför de blir kickade från servern vilket jag kommer förklara i välutvecklade texter så att de inte bara vet vad de gjorde fel utan också hur de kan förbättra sin rp eftersom de viktigaste inte är att staffa utan lära.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska goda kunskaper om staff kommandon eftersom jag pluggat på dem jag sett andra skriva i sina ansökningar men också sett Philip och Benjamin använda eftersom jag har tittat på deras streams.
/kick (id) (anledning).
/svban (id) (anledning).
/sqlban (id) (dagar) (anledning).
/sqlunban (Hex-id).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning).
/sqlsearch (steamnamn).
/togglename.
/toggleid.
/togglename.
/who (id).
/revive (id).
/noclip.
/spec (id).
/goto (id).
/tpm.
/bring (id).
/freeze (id).
/dv.
/giveweapon (id).
/giveweapon (id).
/giveitem (id).
/givemoney (id) (Antalet pengar).
/clearall.
/clearinventory (id).
/setjob (id) (jobb).
/announce

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad på Unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har tidigare varit icke felaktigt bannad 1 gång vilket var på grund av att jag som ordningsvakt hade planen att röka oregano och lura folk på klubben att det var cannabis för att sedan erbjuda dem det som de trodde var cannabis för att sedan konfrontera och anmäla dem som varit intresserad, en mod var dock inte intresserad i att se hur hela planen gick och valde att banna mig så fort jag tog upp jointen med oregano eftersom det såklart är failrp. jag förstår såklart att detta är en giltig ban eftersom att det är väldigt fail rp att en ordningsvakt ens gjort något i stilen av det jag gjorde. Jag lärde mig väldigt mycket om hur man ska bete sig efter den bannen t. ex om sunt förnuft vilket lede till att jag nu har mycket högre rp nivå på min rp. jag har också varit felaktigt bannad 3 andra gånger men jag väljer att inte slösa ti på det eftersom att de var som sagt felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar inte på en annan server för tillfället.

Senast ändrad:
råkade lägga ut den, var inte meningen. Jag är mycket medveten om att jag måste vänta ett tag till innan jag kan ansöka igen.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. ❤️

råkade lägga ut den, var inte meningen. Jag är mycket medveten om att jag måste vänta ett tag till innan jag kan ansöka igen.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. ❤️
Det är lugnt, skaffa lite mer erfarenheter genom att rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka