Nekad Jerran1234 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abbe björn han är en hyfsat ny inflytad man från somalia som är laglig som gillar att jobba för sammhället och vill göra all gott han är en oerhört trevlig och snäll han prioriterar andra före sig själv han heter bilal hussain. han är född 1991-02-02 och är då 33 år gammal.

manen är en kille som vill skaffa vänner och hitta sin livs gammerat och även skaffa job han gillar att racea med bilar och gillar dyra märkes kläder gucci men han är även lite upkäftig ifall nån är lite upkäftig/elak eller då har atitiyd mot honom. han tar ej emot racisitiska handlingar då bryter han ut och blir sur oftast då kan han börja slås. Han är en kille som är upväxt i ett dåligt samhälle i somalia utan tak över huvudet men nu har han fått komma hit till sverige. han har lite agritions problem och dyslexi.

bilal hussain vill jobba på nån firma med motorer han vill jobba med att sälja eller fixa då han är ganska bra på sådant det är hans mål i staden. han ska vara laglig och vara trevlig mot kunder. han har bra stress tollerans. han vill skaffa en fästmö och gifta sig. det är hans planer och han vill äga en lyx bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna, så kommer jag lägga ner hårt arbete för att jag ska göra unive till en bra och en trevligare server och Mitt rollspel kommer troligtvis vara kriminell elle birdra till no firmaför att jag gillar det det känns som att det är bäst för mig jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst inte lalla och jag lovar att jag kommer skapa bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ej ska spela för att endast vinna utan att man ska spela för att det är viktigt attt alla i senariot får och har en bra upplevelse. man ska spela för att man tycker att det är kul och göra detta på en hög nivå utan rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a, jag är väl påläst på reglerna. Några exempel från regler från FiveM servern är: RDM - döda utan motiv, VDM - använda sitt fordon som ett vapen, Fear RP - man ska frukta för sitt liv som om man perma-dog som i verkligheten, Cop Bait - medvetet försöka få polisens uppmärksamhet. Osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelatunive i ett år och har spelat fivem i 4 år i olika servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta en vecka efter unban.

Du får ansöka igen 2024-09-09. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka