Nekad Jerran1234 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "pablo " och är född år 2008 (15) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 5 i drog bråk. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg till då jag hamna i mycket trubbel i skolan. Jag börja vara med fel personer och hamna bland kirminellea personer i min närhet, jag börja hålla på med droger och vapen redan som 10 åring. Det blev värre och värre från knark och vapen till bilstöld. Nu när jag är 15 år. och har en heldel pengar som jag kan röra mig efter som jag vart indragen i kriminella livet redan om unga och har bara tjänat mer och mer pengar nu väntar jag bara på att det ska komma ikap mig då man inte kan komma iväg med allt som jag gjort under mitt liv och han är väldigt beskyndade av sina föreldrar då han bara hadde med dom en kort tid i livet och hamnat frånm barnhem till barnhem då kriminella livet fick han att springa iväg från allt tragiska som hänt han då han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulel kuna bidra med att det blur bra och lugn rpn runt mig. inget lall som förstör rpn. och att det skulle kuna vara roligare att spela när man har några i olika åldrar ig. och att det inte är så mycket strunt eller skrikande personer runt mig. det ska vara bra rp runt mig. och att jag ska göra så det blir rolig rp inte bara masa trams. jag tycker att det sak bli rolig rp på hela servern. utan lallare men man kan ju inte få bort alla lallare. det kommer alltid finnas några. jag ska försöke göra så att alla inte kör sådan snabbt i staden. och att alla inte sak köra in i någon och tänak oj det gick säkert bra. man ska åka ditt om man ej blev så skadad själv och se hur det gick med den pesonen man körde in i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara kul för båda sidora även om man förlorar eller vinner och bara för att man förlorar behöver man inte bli ledsen de är klart att ibland kommer de komma tråkiga senarion men sen efter kommer dem roliga man kan inte alltid ha de kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? den jag tycker om mest är social rp för att de är den stilen jag håller mig till är inte som alla andra som vill åka runt och skjuta och bara härja roligare att lära känna folk i stan och tjäna pengar på ett roligt sätt istället för att sälja knark och hålla på med sånt på en gång de är så min gubbe kommer bli efter ett tag men inte på en gång

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka