zlay
Icke Medlem
- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa
Vad är ditt discord namn? jerran1234
Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2024
Berätta om din karaktär. Arne Andersson, född och uppvuxen i ett litet samhälle i Småland, har en bakgrund som präglas av både hårt arbete och fattigdom. Med svenska rötter och en uppväxt i en miljö där man fick kämpa för varje liten framgång, drogs Arne tidigt in i traktens skuggvärld. Han utvecklade en passion för jakt och gamla bilar, vilket ledde honom in i illegala affärer och sedermera in i en kriminell livsstil.
Arne är en komplex individ som bär på en djup känsla av förlust och ilska från sin barndom. Detta har format honom till en man som är svår att läsa och ännu svårare att komma nära. Trots sitt liv på fel sida om lagen, är han exceptionellt lojal mot de få han anser sig kunna lita på. Han lever för stunden, ständigt plågad av minnen från sitt förflutna och en gnagande känsla av att han aldrig riktigt passar in någonstans.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns rp är en bra och rolig rp för både parterna. Kommer ha en rolig social rp som kommer gynna alla som rollspelar med mig kommer inte bara tänka på mig när jag rpar kommer tänka snäppet före kommer detta verkligen vara roligt för motparterna om det är det.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario inte bara ska vara roligt för en person utan båda personerna, så om vi säger att jag utför ett rån och polis kommer vi förhandlar och massa sedan när vi åker iväg från platsen så blir vi tagna med spik mattor och tappar fäste och stannar, så istället för att hoppa ut då och börja skjuta mot polisen så fearar du och de avslutas som det ska göra.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna, en regel som jag tycler är väldigt viktigt. suntförnut är grundregeln och det handlar om att man ska spela som om de vore verkligheten. Man ska inte köra runt med motorcykeln i sjukhuset bara för det går i spelet, utan man ska rpa utifrån om det hade varit något man hade gjort i verklighten. Agera likadant som du hade gjort i verkligheten.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej