Ej Antagen jerran1234😒 | Chef-jobb ansökan [Galaxy] T

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? galaxy nightclub

Vad heter du i verkligheten? alex

Vad heter du pÄ discord? jerran1234

Ange ditt födelsedatum: 12 Augusti 2007

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? sedan 2022

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Har du nÄgra tidigare erfarenheter, isÄfall berÀtta hur de kan hjÀlpa dig som chef jag har aldrig varit chef tidigare men jag har varit bitrÀdande chef pÄ autoexperten om det rÀknas sÄ jag vet hur det mesta funkar inom att vara med i ledningen för ett yrke och jag vet hur jag kan göra sÄ att kunderna och dom anstÀllda kÀnner sig bekvÀma att vara dÀr, arbeta, och stÀlla frÄgor dÄ jag gjorde mycket sÄnt som bitrÀdande chef. har ocksÄ jobbat som meko sjukvÄdare och polis sÄ kan vÀldigt mkt

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Att utveckla det, att se till att aktivitet höjs och att alla ska komma in och gÄ ut frÄn galaxy med ett leende och att dom Àr nöjda. Se till att allt tas pÄ allvar och att alla hÄller en mogen professionell arbets nivÄ för kundernas skull och för att som ska fÄ ett fint bemötande av personalen. Jag vill se till sÄ att fler kommer till galaxy nightclub och fÄr ha och uppleva en fin kvÀll med vÄrat stöd. Jag ska se till sÄ att alla protokoller följs och att inget fusk ska ske inom yrket. Arbetet ska ske pÄ korrekt sÀtt och med samarbete Àr ingen omöjligt. Jag ska se till med alla underbara anstÀllda att bÄde dom trivs och att kunderna trivs. Det ska ske en revolution och alla ska vara nöjda. Jag kommer lyssna pÄ allas idéer och ingen ska vara rÀdd för att sÀga vad dom tycker. Allas röst och Äsikter Àr lika mycket vÀrda. Ingen ska behöva vara rÀdd för att göra fel. Jag litar pÄ folk jag trÀffar och bemöter. Jag försöker alltid se gott i folk. Det ska ske en ordentligt förÀndring om jag blir chef över detta yrke. Hade fixat schyssta samarbeten ocksÄ.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Jag kommer lÀgga den tid som krÀvs för att allt ska funka pÄ bÀsta möjliga sÀtt. 3-4 timmar vardagar och helger 8-9 timmar.

Har du lÀst vÄra Regler? ja

Nekad, TyvÀrr sÄ har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka