- Meddelanden
- 129
- Reaction score
- 5
Ditt discord namn: jerran1234
Ditt Hex-ID: 11000013cb21780
Vad för typ av beslut gÀller det? indregen krim och medlem
Vem/vilka tog beslutet? sickan och nÄgra andra vet ej drekt
Varför tror du sjÀlv att beslutet togs? ja för dom tror jag fear rp
Hur Ă€r beslutet felaktigt? De riktade vapnet mot mig, vilket gjorde att jag kĂ€nde mig extremt utsatt och hotad. NĂ€r han slutade rikta mot mig och riktade uppmĂ€rksamheten nĂ„gon annanstans, passade jag pĂ„ att snabbt hoppa UR BILEN FĂR ATT SKJUTA HAN SĂ JAG INTE SKULLE BLI DĂDAD. Nu verkar det som att de ser hela situationen som en sĂ„ kallad 'fearp', dĂ€r vi agerade impulsivt utifrĂ„n rĂ€dsla och för att skydda oss sjĂ€lva."
Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: doms bevis
FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013cb21780
Vad för typ av beslut gÀller det? indregen krim och medlem
Vem/vilka tog beslutet? sickan och nÄgra andra vet ej drekt
Varför tror du sjÀlv att beslutet togs? ja för dom tror jag fear rp
Hur Ă€r beslutet felaktigt? De riktade vapnet mot mig, vilket gjorde att jag kĂ€nde mig extremt utsatt och hotad. NĂ€r han slutade rikta mot mig och riktade uppmĂ€rksamheten nĂ„gon annanstans, passade jag pĂ„ att snabbt hoppa UR BILEN FĂR ATT SKJUTA HAN SĂ JAG INTE SKULLE BLI DĂDAD. Nu verkar det som att de ser hela situationen som en sĂ„ kallad 'fearp', dĂ€r vi agerade impulsivt utifrĂ„n rĂ€dsla och för att skydda oss sjĂ€lva."
Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: doms bevis
FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja