Nekad jerran1234😊😂s | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? ludde

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: Screenshot 2025-02-03 163319.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? staffsen pÄ servern valde att banna mig pÄ grund av min tidigare historik, dÀr jag inte har varit den mest regelbundna spelaren och kanske inte alltid följt reglerna pÄ bÀsta sÀtt. Efter detta var det en incident dÀr jag anvÀnde nÄgot som kallas "trazers", och det skapade ytterligare problem. DÄ bestÀmde sig Ludde för att jag inte skulle fÄ vara kvar pÄ servern. Anledningen till att jag blev arg pÄ honom var att jag tyckte att beslutet var orÀttvist, sÀrskilt eftersom jag nyligen hade köpt krim men hade helt glömt bort en viss regel som var trazers som gÀllde. Jag trodde att jag bara kunde ta bort det, men det visade sig att jag inte kunde göra det, och nÀr jag insÄg detta blev jag Ànnu mer frustrerad. Ludde ansÄg ÀndÄ att jag skulle bli bannad , vilket gör att jag kÀnner att det inte finns nÄgon chans för mig att fortsÀtta pÄ servern. Detta hela kÀnns som om det inte handlar om mig utan om nÄgon annan, och jag tycker att det Àr orÀttvist att jag inte fÄtt en chans att förklara min sida eller rÀtta till mitt misstag. Det kÀnns som att mitt misstag inte har nÄgot att göra med sjÀlva servern eller vad som egentligen hÀnde, utan snarare handlar om en olycklig situation dÀr jag inte hade full koll pÄ alla regler.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt krim och var pÄ vÀg in pÄ servern för att spela. NÀr jag vÀl kom in och hamnade i ett skottscenario blev jag plötsligt dödad. Jag blev ganska frustrerad över detta och reagerade starkt, sedan efter sicnario ledde till att jag blev indragen till support. NÀr jag vÀl var i supporten förklarade jag min frustration, och dÀrifrÄn eskalerade situationen. Jag blev arg pÄ Ludde, eftersom jag kÀnde att det var orÀttvist och att jag inte fick tillrÀckligt med tid eller utrymme att spela som jag ville, speciellt eftersom jag just hade köpt "krim". Jag hade dessutom anvÀnt nÄgot som kallas "trazers", vilket jag förstod senare var ett regelbrott. Trots att min frustration mest kom frÄn en upplevelse av orÀttvisa, ansÄg Ludde att jag inte skulle fÄ vara kvar pÄ servern och gav mig en ban. som heter har inget pÄ unive att göra. Jag förstod att jag inte följde alla regler korrekt, men jag tyckte att det var orÀttvist att bli bannad utan att riktigt fÄ en chans att förklara min sida eller visa att jag kunde rÀtta till mitt misstag. Det kÀndes som att situationen blev mer om min reaktion Àn sjÀlva brottet, och jag tycker att det inte hade nÄgot att göra med serverns regler eller vad jag egentligen hade tÀnkt att göra. Jag skulle gÀrna vilja fÄ möjlighet att reda ut situationen och kanske fÄ en chans att ÄtervÀnda till servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna bannen Àr 100% rÀtt dock jag tycker jag blev bannad för fel sak för ska vara bannad för trazers men bara för jag blev arg pÄ ludde sÄ blev jag bannad för har inget pÄ unive att göra som jag tycker att de var rÀtt orÀttvis mot mig för detta ger mig en mindre chance att komma tbx.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker sÄ som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men pÄ senaste blev jag bannad för olika grejer men dessa bannsen Àr obeskrivlig hur mkt jag tagit lÀrdom av det har egentligen strÄlande koll pÄ allt men det som hÀnde var ett stort misstag av mig att inte ta bort mina trazers. jag har nu lÀrt mig en ny sak att alltid behÄlla lugnet och tar handlingar försiktigt eller vad som Àn uppstÄr för egentligen Àr det bara sig sjÀlv som drabbas i slutÀndan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda i den hÀr situationen Àr att först och frÀmst inte anvÀnda "trazers", eftersom jag nu förstÄr att det var ett regelbrott och att det pÄverkade min upplevelse pÄ servern. Jag borde ocksÄ ha varit mer uppmÀrksam pÄ serverns regler innan jag gick in och spelade. Att ta en extra titt pÄ reglerna innan jag började spela skulle ha försÀkrat mig om att jag inte bröt mot nÄgra regler, vilket skulle ha hjÀlpt mig att undvika denna situation helt och hÄllet.

Jag inser nu att det var en kombination av frustration och bristande uppmÀrksamhet pÄ reglerna som ledde till att jag gjorde misstaget. Om jag hade varit mer försiktig och kollat igenom reglerna noggrant, hade jag kunnat undvika bÄde anvÀndandet av "trazers" och den reaktionen jag hade mot Ludde. Jag förstÄr ocksÄ att jag borde ha hanterat min frustration pÄ ett bÀttre sÀtt istÀllet för att bli arg, vilket förmodligen ocksÄ pÄverkade hur situationen utvecklade sig. Jag har lÀrt mig en lÀxa av det hÀr och kommer definitivt vara mer noggrann framöver.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja vÀldigt mycket kommer ej hÀnda igen och förstÄ mitt fel till 100%.
detta kommer ej hÀnda igen dÄ detta vara 5 mÄnader sen och har lÀrt mig vÀldigt mycket av detta och kan förstÄ hur stor fel jag gjorde men villk bara komma tbx och fÄ en andra chance sÄ jag kan visa er mitt bra rp och inte bara de dÄliga

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast Àndrad:
jag ber sÄ mycket om ursÀkt att jag göra mÄnga banöverklagan men vill verkligen komma tbx och gör bara sÄ hÀr mÄnga för jag saknar servern sÄ mycket pÄ ett sÀtt jag kan inter förklara för jag har tyckt de varit sÄ roligt att spela pÄ unive.
nu jag varit bannad i ungefÀr 5 mÄnader och vill bara pÄ enn till chance för jag som person vet att de va fel av mig att sitta brÄka med ludde men som sagt detta var ett halv Är sen typ och har verkligen förÀndrats som person
samt jag vet att jag ska inte skylla pÄ detta men har adhd och dÀrför jag blev sÄ arg hoppas ni kan bara hittade det i er att unbana mig och ge mig en till chance till denna unive som Àr fivem bÀsta server

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka