Vad Àr ditt namn i verkligheten? alex
Vad Àr ditt discord namn? Jerran1234
Vad Àr ditt födelsedatum? 12 December 2008
BerÀtta om din karaktÀr. jeg heter björn svensson och jag har vuxit upp med framgÄngs rika förÀldrar som alltid har tagit hans om mig och bidra till den bÀsta variationen av en son man kan fÄ, jag har alltid gillat att skaffa nya kompisar och det har jag lyckats med tack vare min personlighet som Àr pÄ den högsta nivÄn man kan ha som en mÀnniska, jag har dÀrför alltid sett upp till mina förÀldrar som har gjort bra ifrÄn sig och har lyckats bra i sitt liv och dÀrför vill jag gÄ i deras fotspÄr sÄ jag kan bli som dem. Eftersom att det har alltid varit min dröm och inte rÄka gÄ fel vÀg i livet utan gÄ den rÀtta vÀgen som man sjÀlv tycker och sina förÀldrar sÄ jag tror jag kommer fÄ en vÀldigt bra karriÀr i mitt liv.
Mina intressen och hobbys Àr som till exempel att kÀnna pengar vilket kan bÄda vara bra och negativt eftersom att man kan bli en dÄligt mÀnniska för det pÄ det sÀttet att man blir sjÀlvisk och taskigt men det har jag inte haft nÄgra problem med innan i alla fall eftersom att jag tÀnker pÄ det hela tiden nÀr jag startar nya saker, jag gillar Àven att köra bil och spela fotboll med andra, jag gillar Àven att testa pÄ nya saker inom jobb att arbeten som Àr ett bra exempel pÄ Unive och jag har Àven rekommenderat den till andra sÄ förhoppnings viss hoppas man pÄ att bli en medborgare nu i denna underbara och bra RP, mvh svensson.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion och en bra och rolig rp server
Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar pÄ ett sÀtt som frÀmjar eller gynnar den andra parten, Àven om det kanske inte ger omedelbara eller uppenbara fördelar för en sjÀlv. Det handlar om att prioritera andras intressen och vÀlbefinnande över sina egna, med förhoppningen att detta kommer att leda till en positiv situation för alla inblandade pÄ lÄng sikt.
Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Ja jag har lÀst igen om dem och jag har nÄgra saker som jag kan sÀga. Te.x rdm samt vdm och meta gaming osv.
Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? ja
Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja
Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja