Nekad Jerran1234đŸ‘¶đŸż | Medlem ansökning [svante1]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? alex

Vad Àr ditt discord namn? dalle_4

Vad Àr ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Abbe björn. Han Àr en lycklig 40 Ärig man med en fru och tvÄ barn med namn Liam och Malte. Som liten var Ivar en vÀldigt kreativ person, han gillade och fortfarande gillar att fiska och Äka skateboard. abbe har under alla Är som barn och ungdom jobbat pÄ hans farfars gÄrd och dÀr ifrÄn gick han sitt intresse av att jobba med praktiska saker det vill sÀga snickare, Äka skateboard och fiska. Ivar har fÄngat mÄnga fiskar genom Ären. Hans största fisk Àr en abborre pÄ 8,2 kg. Ivar fick nydligen sparken och det Àr för att abbe en dag pÄ jobbet blev erbjuden en stark öl som han trodde var en alkoholfri öl, detta fick chefen reda pÄ genom abbe medarbetare Daniel som ledde till sparken pÄ plats. abbe Àr nu med arbetslös och söker ett bÀttre liv och framtid pÄ Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag vill skaffa ett socialt jobb dÀr jag kan hjÀlpa unives invÄnare. Jag kommer att vara online sÄ ofta jag kan.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag kan tÀnka mig lÄta en annan spelare vinna i en konflikt osv för att gynna honom Àven om jag förlorar pÄ de. pÄ det sÀttet blir det oftast ett mer realistiskt scenario. t.ex om nÄgon med kniv rÄnar mig sÄ gÄr jag med pÄ hans krav istÀllet för att slÄss emot eller springa dÀrifrÄn Àven fast jag ocksÄ kanske har ett vapen.

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Ja, jag har lÀst och förstÄtt serverns regler. En viktig regel Àr att man alltid ska anvÀnda sunt förnuft. Det handlar om att tÀnka pÄ hur dina saker du gör pÄverkar andra spelare och att undvika att bryta realism ingame.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? ja varit staff hÀr inan och rp hÀr i 2 Är

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka