Accepterad Jerran1234đŸ‘¶đŸż | Ban Överklagan [Valentino1]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? valentino

Bild pÄ banmeddelande: suntförnuft.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad eftersom att jag bröt mot reglena suntförnuft och orealistiskt rp. Jag Ängrar det till varje beslut och det var riktigt dumt gjort.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det som hÀnde innan var att jag var ute och Äkte med min bil, plötsligt sÄ blir jag jagad av en bil som dÄ var Los zetas. Denna killen kommer dÄ fram försöker stanna mig och dÄ hoppar jag ut o sköt mot han. NÀr jag sköt mot han sÄ hade jag som utgÄngspunkt att försöka kidnappa han. Jag var dÄ anstÀlld pÄ ett jobb som hade f6 sÄ jag kunde " söka igenom " via ett enklare sÀtt utan att personen tog upp sina hÀnder. jag missbrukade detta och valde istÀllet att anvÀnda det mot killen som dÄ lÄg ner, detta var eftersom att tidigare scenarion har dom fearrpat och förvÀntat sig att ingen supportkrigar. Jag ville ej att detta skulle ske utan ville gÄ fram ta hans vapen sÄ han ej kunde skjuta mig sen sÄ ta med han till en plats dÀr man dÄ utför sjÀlva kidnappningen. Jag insÄg mitt fel redan efter jag gjorde det, jag hade kunnat rikta och ifall han fearrpat sÄ hade jag kunnat anmÀla det istÀllet för att göra det till en sÄn big deal att behöva loota via f6.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstÄr valentinos ban till 150 procent och det var mitt fel, jag Ängrar det och hade tiden gÄtt tillbaka sÄ hade jag gjort pÄ ett mer proffsigare sÀtt en o bara loota direkt via f6. Detta var mitt fel

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. blivit bannad nÄgra gÄnger inan men mÄnga av dom bannen Àr typ ett Är gammla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte söka igenom men att rikta pÄ han först sÄ om han skulle skjuta mig skulle bli fear rp dÄ jag kan anmÀla de dÄ

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja vÀldigt mkt detta kommer ej ske igen

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka