Nekad Jerran1234đŸ‘¶đŸż | Ban Överklagan [Bulten]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad Àr din discord tagg? Jerran1234

Vem var det som bannade dig? argon

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: aim bot.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag anvÀnde mig av en modmeny till att fÄ aimbot. Det Àr absolut inte tillÄtet dÄ det Àr ett grovt brott mot serverns regler samt det Àr inte bara ett grovt regelbrott utom det förstör rpn för alla andra och bara Àr helt enkelt pinsamt och ban Àr helt rÀtt att ge och dÀrför valde staffsen att Banna mig. Som var helt rÀtt.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Den dagen hade jag fÄtt ett fusk av en kompis och dÄ testade de pÄ en annan server och sen skulle jag in och rpa lite och dÄ tÀnkte inte jag efter och bara var sÄ hjÀrndöd att jag inte tÀnkte efter och dÄ valde att anvÀnda de jag anvÀnde mest de bara för testa de men egentligen spelar det ingen roll för oavsett test eller inte sÄ Àr de inte tillÄtet. SÄ dÄ anvÀnde jag fusket nÄn stund sen efter jag stÀngt av det Äkte jag runt med min polare sen mÀrkte att nÄgra av unive dc försvann och dÄ blev jag i shock och fick panik och sen insedde att jag blev bannad pÄ min favorit server som jag alltid kört pÄ nÀr jag kunde men det spelar ingen roll dÄ jag fortfarande bröt mot serverns regler och dÄ förtjÀnar en avstÀngning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den bannen var en 110% giltig och jag hÄller absolut med er jag som gjorde fel jag som inte kunde tÀnka och allt Àr mitt fel jag bröt mot reglerna dÀrför fick ban och den var absolut giltig. Jag drabbade inte bara mig sjÀlv utan alla andra med och har verkligen en Änger över de. Jag önska jag kunde gÄ tillbaka i tiden och tÀnkt till verkligen om de var vÀrt att riskera en sÄn chans att bli bannad nej det Àr inte vÀrt nÄn stans oavsett om man blir bannad eller inte sÄ ska alla regler följas till punkt och pricka.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad 20 gÄnger inan dÄ de va en för vdm dÄ ja rÄkade köra pÄ min kolega litte men ja rp pÄ det sen tyckte staff att ja gjorde fel Àven nÀr de va ds ocksÄ som ja skrev och vi rp pÄ det.
och powergaming dÄ ja vÀlte min polis buss och dÄ ja inte hade den bÀsta rp pÄ detta
sedan fick ja engÄng en sv ban för att de va en sv som tyckte ja va konstig dÀrför han banna mig sedan vill han inte snacka med mig
en av bansen va ocksÄ krim utan krim dÄ jag hade en tarus pÄ mig nÀr jag va polis dÄ en krim gav mig.
en va ocksÄ att ja lallade men fick avban drekt av den som banna mig
jag blev felaktig bannad 4 gÄnger dÄ ja fick en unban drekt nÀstan
2 va ocksÄ sv bans dÄ ja lallade lite och fick 10 min och den andra var en 1 timma ban och var för trÄkig rp
mins ej resten av dom
jag har lÀrt mig mkt av mina tidigare bans
och jag Àt förlÄt att ja aimbota kommer ej hÀnda igen och de Àr absoult mitt fel dÄ kommer aldrig göra det igendom igen
jag har lyckats lÀra mig av dess basn för jag snackat me staffsen och dÄ sÀger dom till mig vad ja kan förbÀttra i mitt rp och dÄ lyssnar ja till 100% och har blivit mkt bÀttra att rp efter dessa snacks med staffs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte vara en ren "idiot" och inte anvÀnt fusk/aimbot för att fÄ en fördel dÄ det inte alls Àr coolt utan bara pinsamt och dÄligt egentligen Àr jag en person som bara vill alla vÀl ha roligt skapa roliga minnen och bara kunna kÀnna att man aldrig behöver vara ensam nÀr man kan köra pÄ Unive och dem blir som en familj med mÀnniskor med gott humör och glada det Àr vad jag egentligen vill men tyvÀrr vet jag inte vad som hÀnde med mig att jag verkligen sjönk mig till en nivÄ att behöva fuska pÄ ett spel vet det lÄter helt galet och jag fattar inte ens sjÀlv om det ens var jag som person eller om det var en annan jag det lÄter konstigt men helt Àrligt sÄ vet jag inte vad som hÀnde den stunden men som sagt jag ska vara Àrlig framöver och stÄ för vad jag gör för man kommer aldrig lÀnge genom lögner som jag har mÀrkt sÄ nu Àr det bra med allt skit.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig allt man bara kan fatta jag har lÀrt mig att allt handlar inte om vem som gör snyggast hs eller fÄr mest kills det handlar egentligen om att man ska ha roligt och kunna bevisa att Àven vilken Älder sÄ kan man bete sig man ska ha roligt skapa minnen trÀffa folk och bara njuta av den fantastiska rpn som jag upplevt men fortfarande saknar assÄ sry för jag svÀr men jag saknar Unive sÄ jÀvla mycket assÄ Unive har varit som min andra familj som alltid Àr dÀr ifall det Àr nÄtt som alltid Àr nÄn som man kan prata med allt handlar inte bara om rp utom kunna vara en trevlig bra mÀnniska som dem flesta Àr pÄ servern och att man kan ha nÄgon och snacka med chilla Äka runt bara mÄ gött eller göra scenarion ingen bra med att fördelar gör sig inte coolare utom bara sÀmre det förstör för alla och det blir inte bra i slutÀndan men fortfarande kommer jag aldrig ge upp och fortsÀtta göra allt jag kan för att försöka bevisa för er alla att jag Àr ledsen men fortfarande stÄr jag för det jag gjort men bara att jag ber om ursÀkt. Och en sak kan jag lova er att jag lovar inte saker sen inte hÄller dem jag hÄller de jag lovar jag stÄr för vad jag gjort och det gör mig att kÀnna som en bÀttre person men nu lovar jag er att Allt skit som skett runt mig det Àr borta och kommer ALDRIG upprepas igen Om det Àr sÄ att jag fÄr en chans fast jag inte förtjÀnar det sÄ vill jag bara tacka er och sÀkra er med att regelbrott kommer ALDRIG hÀnda igen . SÄ ni vet. Har varit bannad nu i 4/5 mÄnader och har verkligen tÀnkt efter nu och inte vara en ren idiot som ja va inan

tack för ni lÀste min banöverklagan!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka