Nekad Jermy81 | Ban överklagan [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jermy81

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Drinkwatercheck/

Ditt Hex-ID: 11000010d525391

Vad är din discord tagg? klanstrams#1188

Vem var det som bannade dig? streamsniping + lall ~Kurt

Hur lång tid var din ban? Permament ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping + lall ~Kurt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? säkert för att jag vejade för falck bilen framför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick larm att åka till polis stationen, jag var på väg dit. Kolegan var framför och körde vinglit så jag väntade tills han skulle svänga av, han vingla igen i en korsning och jag tänkte köra raktfram, men trodde han var påväg rank in i mig från sida, jag vejade och råka köra i en stolpe, sen stannade jag och pratade med föraren och berätta att jag var "lite vinglig" vill direkt inte gå OOC, sen blev det en perm ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att Kurt som bannade mig bara gjorde det för att, jag har inte streamsnipat någon och visste inte ens att han som körde Falck bilen streamade, jag ville bara fram till larmet och hjälpa han som ringde, inget annan inget minde, försökte inte vinna någon sorts överdel eller överhuvud på den som körde Falck bilen, jag förstår att det för stunden ser ut som det när jag kör bakom en annan falck bil, men så var inte fallet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, lärde mig av mitt misstag då och kommer göra det nu, jag lallade med en random och tycker inte direkt att det var acceptabelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte kört bilen alls och kört en annan rutt och hålla mer koll på vägen så jag inte behöver veja för en annan trafikant, jag vet att jag inte gjorde något stort fel bara att inte hålla koll på vägen när den andra Falck bilen slingra, jag har lärt mig nu och kommer alltid att avstå från folk som streamar och alltid hålla koll i dc så ingen streamer är i närheten, jag kommer aldrig göra nått liknade och kommer hålla koll på vägen till nästa gång (om jag blir unbannad)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, rör aldrig en streamer som du inte ens vet streamar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka