Nekad Jermy81 | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jermy81

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Drinkwatercheck/

Ditt Hex-ID: 11000010d525391

Vad är din discord tagg? klanstrams#1188

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? Permament ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping + lall ~Kurt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han antog väl att jag var en streamsniper på en känd twitch kanal.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Länge sen (men kan försöka) Jag jobbade åt Falck och var på piren för att se efter kunder, det var sent och jag tänkte lägga mig (IRL) Så jag gick in i en buske och gjorde /e passout3 och sen ALT+F4, men precis när jag gjorde det ringde en kille Falck växeln och jag svarade för att jag trodde inte någon på Falck var vaken, samtalet var om en personbil som blockerade porten på polisstationen(visste inte vilken men kunde anta det är den vid bron) så jag ger mig i väg och vid burgershot så ser jag en kollega, kan det vara Alexander som jag "tävlat mot" hela dan? visste inte och hade inte hans nummer. Jag körde då efter han och försökte få han att stanna så jag kunde berömma och säga god natt till han, men han höjde farten och då körde han på vägkanten där jag redan låg så jag görde ut på trottoaren och körde på en stolpe. Han stannade i en korsning och jag stannade lite längre fram, jag backade bak och han sa "gick lite fort där va?"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, visste ej att Alexander var en streamer, såg han bara som en kollega och inte en idol. Ville berömma honom och säga godnatt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, körde på en person. Har aldrig gjort det sen dess och vet att andras RP upplevelse också är viktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vilken ni syfta på men tar väl VDM bannen och den senaste bannen, på VDM bannen skulle jag aldrig ens kört på nån och följt reglerna och den senaste har jag lärt mig att RP:n är viktig men inte så viktig att du ignorerar hur du kör och var du kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ganska mycket, övat på att köra 80, lärt mig alla vägskyltar. Tagit det lungt, vilat från RP, och nu är jag redo på att vara 100% Laglig, inget mer idiotiskt körande, inget mer nyfiket, hoppas verkligen jag får en chans till. MvH William

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka