Nekad Jermy81 | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jermy81

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Drinkwatercheck/

Ditt Hex-ID: 11000010d525391

Vad är din discord tagg? klanstrams#1188

Vem var det som bannade dig? Kurt på FiveM servern och vet inte vem som bannade mig på discorden.

Hur lång tid var din ban? Vet ej, Blev bannad av MEE6 och det stog inget i meddelandet. Men jag kan anta att det var permanent sen var det permament på FiveM servern också för att tillägga

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FiveM server:streamsniping + lall ~Kurt, Discorden:reason: Staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FiveM servern så antog han väl att jag streamsnipa, kände inte ens igen streamer namnet, Discord servern så betedde jag mig som skit mot Staffen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick larm av Falck växeln att åka till Polisen stationen för en bil blockerade ingången som han som ringde sa till mig, jag tar mig då iväg och ser en annan Falck bil, jag ville verkligen se vem det var som körde, och se om det var "Alexander" den nya killen som mig, vi tävlade hela kvällen om samtal och ibland blev det dubbelt, så jag kör efter han för han är påväg mot samma håll som vars GPSen visade, han stannar och jag tror att han är rakt framför men det var han inte, han var ganska långt ifrån men då vejade jag för han och körde då in i en stolpe, jag körde vidare och han stannade, jag backar bak och jag säger "Det gick lite vingligt där va" och då svarade jag med "Ahh fan tror jag rökt lite grönt", sen blev jag perma bannad, fattade inte varför och hur, jag vet inte vem "casmo" är och fattar inte hur jag kan stream snipa han, staffen som bannade mig skrev jag till och frågade, han svara med "skriv en banöverklagan" jag säger någon i stil med "ok!" sen skrev en banöverklagan som jag tyckte såg skit najs ut, samma staff nekade banöverklagan och jag blir förbannad, börja fråga men är den streamern folk skicka länkar och visar hela vod:en och där är jag som kör som en kråka, jag skriver lite o opassande saker till staffen på servern och blir med det bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt, i alla fall discord bannen. Jag gjorde helt enkelt ett dumt beslut och skrev dåligt om staffen, helt idiotiskt av mig och jag blev faktiskt ledsen. Jag förstog direkt når jag blev bannad hur dum jag är och ville be om förlåtelse, inte för en unban men jag ser att det jag skrev var inte humant att skriva och om jag skulle vara staffen skulle jag också bli ledsen/sårad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Denna var på FiveM servern och jag var inte helt ok, VDM'ade en person, helt dumt och förstår det. Tackar också för unbannen. Jag lärde mig att andra vill också spela och allt är inte ditt rp scenario utan andras, och har lärt mig nu och sen unbannen då så var jag mycket mer att hjälpa andra med deras scenarion än att göra egna, alla var helt underbara jag fattar fortfarande inte varför jag VDM:ade till och med skrev staffs med mig och ville fixa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte var så kräslig över hur andra behandlar mig då jag behandlade dom som smuts, lärt mig nu att alla betyder mycket och man kan inte alltid ta alla förgivet och måste också ibland hjälpa folk som är nya eller ha problem. Helt enkelt så lärde jag mig att respektera andra som du själv vill bli respekterad direkt inte kul när du blir VDM:ad mitt under ett scenario och hur det scenariot kan ha gått helt fel väg efter och kanske till och med dragit bak deras känsla att RP:a, helt dumt av mig och jag har lärt mig sen dess.

Under min senaste ban har jag också lärt mig, Jag var helt besatt av RP då jag fick Falck jobb och jag kunde inte sluta spela och tog RP:n före mitt egna liv och hälsa, det var helt jäkla själviskt och fattar inte hur man drar sig själv över alla andra, fattar att jag kanske inte skulle bli bannad men kanske senare för jag var så ofokuserad, jag har också lärt mig nu och kommer aldrig dra mig över alla andra.

Jag skrev så dumt om Staffen och det gör mig väldigt ledsen och vill verkligen be om förlåtelse till staffen och kanske till och med gå vidare och den staffen kanske kan hjälpa mig i framtiden, vem vet? inte jag, men vad jag vet är att jag vill jättegärna träffa polarna och gå vidare i RP livet, lägga mig tidigare och balansera det så bra det bara går.

Förlåt för mitt dumma beteende och jag förstår inte vad jag tänkte då, jag har nu lärt mig och om jag någonsin blir bannad igen tar jag det professionellt istället för dagis beteende. Jag är ju ändå 16 och kan väl beté mig (visste inte om vilken ban jag skulle skriva om så skrev om Discord bannen, VDM bannen och senaste fiveM servern bannen )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer fasen alltid tänka på alla före mig, balansera, speltiden, balansera allt. Skulle aldrig igen återskapas, kan ta det på min mamma.

Om jag blir felaktigt bannad igen ska jag inte gråta för det, jag tar det professionellt och går vidare efter det, det finns trotts allt massa spelare än mig. Plus så skulle jag inte vara vaken den tiden, går och lägger mig tidigare och håller mer koll och inte slarvar med RP:n.

måste ju bygga en bra RP känsla så nya spelarna kan lära sig nått, fasen vad dumt det jag gjorde och kommer heller inte göra om något av vad jag gjorde tidigare mot staffen.

(Vill tacka er som vill ge mig en andra chans. Tack <3)

Förlåt återigen,

MvH William

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka