Nekad Jermy81 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jermy81

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Drinkwatercheck/

Ditt Hex-ID: 11000010d525391

Vad är din discord tagg? klanstrams#1188

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? Vet ej, Blev bannad av MEE6 och det stog inget i meddelandet. Men jag kan anta att det var permament.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att det var för att jag lade upp lite kritik åt en support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev med mitt ärliga hjärta vad supporten kunde gjort bättre under min FiveM server ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut inte det, och jag vill förlåta supporten för mitt dåliga beteande, jag agerade bortom min comfort zone. Jag blev såklart också förbannad att supporten bannade mig felaktigt och sen nekade min ban överklagan några sekunder efter jag skrivt den, jag själv vet att jag betedde mig dåligt mot supporten och skulle tagit konversationen privat, jag var uppspelt och därför vill jag gärna gå vidare och säga förlåt personligen till supporten, och självklart skulle jag älskat att träffa mina vänner ingame igen och skriva med alla vänner jag än inte träffat igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte vart så uppspelt och lagt mig tidigare den dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, skriv inte kritit om supports, och var inte nedlåtande mot dom som försöker hjälpa dig, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka