Nekad jermo | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jermo

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? einar

Vad är ditt discord namn? jermo6276

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jermo mäkinen 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad enegerifyld och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att båda ska ha kul i ett senario och att inte bara vinna på varje senario. Alltså att man ska låta det andra partiet vinna i senarion så att det blir mer realistisk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill birad med rolig och social rp jag vill sticka ut och göra fantastiska scenario med alla i

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul i ett senario och att inte bara vinna på varje senario. Alltså att man ska låta det andra partiet vinna i senarion så att det blir mer realistisk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag fearrapde och fick ban och har lärt mig att värna om mitt liv

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Deathmatch COPBAIT metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär Utveckla allt du har inte skrivit något om din bakgrund eller framtidsplaner
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jermo Mäkinen var en kille som ofta bar ett snett leende, som om han redan kände till något som ingen annan visste. Han växte upp i en liten by där man tog till vara på allt som fanns och lärde sig tidigt att livets essens låg i att klara sig – ibland genom att sälja fiskekrokar och ibland genom att hantera saker man kanske inte borde riktigt tala öppet om. I grund och botten ville han vara en hederlig affärsman, men det visade sig svårt att vara ärlig när skulderna sprang honom på nerverna snabbare än han kunde fly.

Under ytan närde han en önskan: att lämna byn bakom sig, utforska världen och bevisa för sig själv att han kunde bli mer än en liten handelsman med smutsiga händer. Men vägen dit var full av hinder. Han tog genvägar, gjorde tveksamma affärer och litade ibland lite för mycket på sin egen förmåga att prata sig ur knipor. Många gånger lyckades det – men inte alltid.

När Jermo misslyckades gjorde han det med samma självömkande humor som när han hade tur. Han kunde bli lurad i ett byte, förlora sina hårt förvärvade mynt i en dålig satsning eller helt enkelt möta någon som var smartare än han själv. Istället för att bli nedslagen skrattade han och sa: "Okej, den här gången gick du segrande ur striden. " Det var det som gjorde honom både mänsklig och omöjlig att ogilla.

Hans kortsiktiga mål var enkelt: bli av med skulden till den långivare som en gång hjälpt honom – men nu höll honom i ett fast grepp. Hans långsiktiga mål var mer utmanande: att bli den respekterade handlaren han alltid velat vara, någon som kunde gå rakryggad och slippa gömma sig i skuggorna. På vägen dit var han tvungen att lära sig något han aldrig behärskat – att ha tillit till andra och att förstå att man inte alltid behöver vinna för att nå sina mål.

Nekad ansökan
Anledning: Kompletterade och utvecklade ansökan med AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka