Nekad jermo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jermo

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? einar

Vad är ditt discord namn? jermo6276

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Abdull, han är 21 år gammal och född 2003. Ahmed föddes i ett tufft klimat i Somalia där han fick hjälpa sin mamma med allt för att han var den äldsta sonen. Ahmed har alltid gillat fotboll för att han trott att det skulle vara vägen bort från landet och hitta andra stora möjligheter. Ahmed har alltid varit en person som hjälpt alla runt han även om han har mycket jobb hemma kan han inte kolla på när någon annan behöver hjälp. Ahmed har sagt till hans mamma att fotboll är vägen ut, mamman säger att hon tror på Ahmed men i hennes hjärna vet hon att det inte är sant, tills Ahmed kom hem med en främling, Ahmed presenterade mannen och har var en fotbolls ledare i laget Malmö FF han sa att han jättegärna ville ha Ahmed och komma och spela för dom och att han betalar allt till sverige. Ahmed visste att det skulle fungera och var redo på att starta ett nytt liv med sin mamma och syskon där han skulle ge allt för att göra dem glada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och seriös rp jag kommer även göra roliga scenarios för både parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte vinner alla konflikter. Alltså att man ska låta det andra partiet vinna i senarion så att det blir mer realistisk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen fear rp inebär att man värnar om siit liv rdm t ex om börjar slår nån utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rp runt ett halv år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill förbötra min rp och unive är en bra plats att göra de på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka