- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229193455/
Ditt Hex-ID: steam:11000014ba24cef
Vad är din discord tagg? jermo6276
Vem var det som bannade dig? vet inte
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte de var så länge sen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte vaför jag har blivit bannad man jag vill bara rpa och hänga med kompisar
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte vad jag gjorde man jag kommer inte att göra de igen vad än de vad jag gjorde
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja om jag får veta vad de är
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000014ba24cef
Vad är din discord tagg? jermo6276
Vem var det som bannade dig? vet inte
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte de var så länge sen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte vaför jag har blivit bannad man jag vill bara rpa och hänga med kompisar
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte vad jag gjorde man jag kommer inte att göra de igen vad än de vad jag gjorde
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja om jag får veta vad de är
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja