Accepterad Jerkill | Ansökan till Servervakt 9211

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jerkill

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? jerkill#5711

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne inprincip varje dag om det inte kommit upp något annat i verkligheten och rpar som krimminell i ett gäng.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen typ tidig sommar 2021 tror jag men fått indragen en gång då jag var med i en annan rp servers discord (spelade aldrig på den)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Två riktiga som var längesen och typ en felaktig där det stod att jag gjorde vdm. Tror grabben banna fel eller nått mins inte riktigt. (anledningen till att de står olika steam namn är för att jag helt enkelt bytte namn på steam) Bild: https://imgur.com/a/7AGXdEi

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som gör mindre staff arbeten så som att ta bort trasiga bilar från vägar, Kicka och sv banna folk när dom gör fel då staffs inta alltid är på plats. Det är också viktigt att se till så att alla sköter sig bra. Det gäller att skärpa sig och inte abusa sin SV roll så som att revva sig själv för att man dog av en krock eller av hunger OSV. Man får inte heller ha på toggleid under scenarion då det kan vara till fördel med att se id genom väggar som man inte hade kunnat göra IRL. Det handlar även om att va en förebild för de som är nya till rp:n såsom icke medlemar och lära dem hur man rpar så de kan förbättra sin rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag var det ett bra tag innan alla rensades och nu när jag inte varit det på ett tag har jag blivit påmind om hur mycket jag saknar servervakts rollen eftersom jag brinner för att hjälpa servern och vara en förebild för nya spelare. Jag minns själv när jag var ny och inte visste någonting om rp och jag minns hur svårt det var att lära sig i början. Därför vill jag underlätta för andra spelare så att unive tillslut får fler bra rpare. Till och med den bästa rparen på hela servern var ny någon gång. Jag är mogen och kan alla commands och skulle aldrig abusa dem. Jag vet när man får revva och när man inte får.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är till exempel att betala en polis för att slippa fängelsestraff. Eller att säga till en servervakt som bannade dig att de ska säga att den banna fel och sen få typ pengar ingame eller liknande. Det kan även vara en polis som till exempel tar vapen ur deras förråd och säljer eller liknande. Abuse är när man använder de perms man har till sin fördel till exempel att man revvar sig eller använder toogleid för att vinna scnarion vilket absolut inte är okej. Det kan även vara för att man är lat och till exempel revvar sin kompis för att man inte orkar åka till sjukhuset. Jag tycker människor som använder sina perms till sin fördel är riktigt tråkiga och jag fattar inte hur de tänker. Liksom hur roligt är det om man kan se folks id:s genom väggar och använder de till sin fördel bara för att vinna ett scenario. Jag förstår mig inte heller på människor som revvar sig själva istället för att äta mat och använda läkemedel hur tråkig rp får man ha liksom?

Tillbaka