Nekad Jeqer | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeqer

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jeqer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Jäder

Vad är ditt discord namn? jeqer#5245

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. Stig Rosenblad är en kille i 20 års åldern från Färnsta. Han växte upp som ensam barn med sin Mamma och pappa. Hans intressen är att jobba och köra bilar. Stig har inte så många intressen då han fokuserade mest på skolan för han hade inte så många vänner. Även om Stig pluggade mycket så hjälpte han också mycket i sin Mammas butik. Ibland kan Stig vara lite impulsiv men är en snäll och blyg för han inte hade så många vänner under sin uppväxt. Stig flyttade ifrån sin hemstad för att vara en självständig person och försöka skaffa fler vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tänker ta RP seriöst och jag vill sprida en bra RP känsla på servern. Jag vill också bli bättre på att RP. Jag följer reglerna så gott som jag kan. Själv tänkte jag också testa på att spela med Svenskar då jag spelar mest med personer från andra länder. Jag testade på RP förlänge sen så jag kommer inte ihåg hur det riktig var då men jag kan iallafall lite om det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern ser ut som en seriös och trevlig server där jag tror jag kommer passa in. Det finns massor av med saker jag vill göra tex Skaffa jobb, vara med i spännande scenario.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare ville testa svensk RP på fiveM och då rekommenderade en annan kompis till mig denna servern/communityn

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att ha roligt och bli bättre på RP. Skaffa vänner på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka