Nekad Jeqer | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jeqer

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jeqer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Jäder

Vad är ditt discord namn? jeqer#5245

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. Stig Rosenblad är en kille i 22 års åldern som kommer ifrån Färnsta. Han gillar bilar och motorcyklar. Hans intressen på fritiden är att meka med bilar, hänga med kompisar och festa. Han jobba som mekaniker. Hans familj var inte så välbärgad så han började jobba när han var liten. Tack vare att hans familj inte var så förmögen blev han mobbad av sina klasskamrater. När han blev 18 år gammal skickade hans föräldrar ut honom. Under den tiden fick han skulder för han tjände inte mycket. Tillslut hamna han i fel umgänge och blev indragen i stölder. Tillslut kunde han betala av några av sina skulder. Men en dag gick det inte bra då de rånade fel person och hans kompis blev mördad precis framför honom. Stig sprang hem och började tänka, han var tvungen att fly om han ville behålla sitt liv. Så han flydde till Unive för att tjäna pengar ,hitta en bostad och hitta ett nytt umgänge.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att ta RP seriöst och vill även bli bättre på det. Vill även spela med svenskar och testa hur RP:n är där . Jag följer reglerna på servern så gott som jag kan, jag försöker även ta roleplay så seriöst som jag kan och kommer inte fjanta runt. Jag kommer försöka fixa Whitelist jobb, komma med i ett gäng och försöka vara en person som höjer upplevelsen på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Serven verkar vara bra, seriös och trevlig RP server, personerna verkar ta RP:n seriöst så tänker jag också göra det. Det är massor med saker jag skulle vilja göra där whitelisten spelar stor roll så som att fixa jobb och gå med i gäng osv.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis blev rekomenderad av en annan kompis den här FiveM RP serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en person som folk kan lita på och människor känner igen. Jag vill också vara en person som folk kontaktar iallafall dom behöver hjälp tex transportera, gömma folk från polisen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka