Inaktuell Jeppekalle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppekalle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000803247/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Jeppekalle#9727

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Wilmer Svenson och vill jobba som securitas vakt för att sedan kanske bli polis senare sen han är nu arbets lös han är rätt snäll av sig men om han blir iriterad kan han bli lite agresiv han har inga vänner men han försöker skaffa några vänner Wilmer vill få bort brotsligheten han vill att alla personer ska va tryga i stan wILMER TYKER ATT det inte ska finnas nån kriminellitet i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så att jag o min karaktär ska få mer möjligheter och att jag ska fortsätta körar på er server så det blir roligare för mig varje gång

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur folk rp och hur noga ni är på att folk rp och jag tycker att bilar och polisen och sjukvårdaren har bra svenska uniformen

Hur hittade du Unive? Jag kollade på massor av youtuber och stremmers och dem spelade på er server så tyckte den verka bar så testa den och tyckte den var bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kuna rp bättre för varje gångb jag kör jag vill kunna rp i vissa sitvaskoner som i skottlosningar krockningar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja som securitas vakt och miska kriminelliteten och Wilmer vill få mer vänner som kan kanske ge informaskon om olika gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej körde lite på en anna igår för kom inte in på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka