Accepterad jeppe | Whitelist ansökning[niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jeppe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: jeppe

Vad är din steam profil länk? jag vill inte att ni ska vara inloggad på mitt steamkonto för det känns inte säkert

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? mr.sausage#5183

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2004

Berätta om din karaktär. den är väldigt intresserad av bilar den gillar och va med folk och den är 21 år gammal den är ofta väldigt glad och gillar att hitta på saker med sina vänner och köra bil. han heter jeppe och har haft en bra uppväxt med trevliga föräldrar som har gett han en bra start i sitt egna liv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag verkligen vill vara med i denna servern och jag har väldigt mycket rp kunskaper sen tidigare och jag skulle vilja ha dem unika möjligheterna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det verkar vara en väldigt trevlig underbar server med stort community och bra koll på rp

Hur många timmar har du på FiveM? 6,5 timmar ungefär

Hur hittade du Multistaden? jag letade efter fivem servrar med seriös rp och stort community

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag lämnade den gamla för att den inte var så seriös

Jag tycker denna ansökan är bristlig med jag tror du kommer göra bättre på en muntlig intervju. Gillar din karaktärsbeskrivning.

Vidare Till Intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka