Nekad Jeppe. | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? jeppe9971

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Timothy Ramad 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Smart, Sträng

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Timothy Ramad föddes 1995 i Malmö. Han växte upp i ett område där det ofta var tufft att klara sig, men han lärde sig tidigt att stå på egna ben. Hans föräldrar jobbade hårt men hade svårt att få ekonomin att gå ihop, vilket ledde till att Timothy började ta småjobb redan som tonåring – ibland lagliga, ibland inte. Efter gymnasiet försökte han ta sig in på rätt bana och började arbeta som chaufför och senare på ett lager. Men efter ett bråk med sin chef och en dålig period i livet hamnade han i problem igen. Han bestämde sig då för att lämna Malmö och flytta till [serverns stad, t.ex. Los Santos] för att starta om. Timothy är en lojal men misstänksam person. Han har svårt att lita på folk men håller alltid sitt ord. Han har en blandning av charm och skärpa som gör att han ofta hamnar i centrum – vare sig han vill det eller inte. Timothy vill bygga upp ett nytt liv där han slipper leva från dag till dag. Han drömmer om att starta något eget – kanske en liten transportfirma, en bilverkstad eller något inom säkerhet. Men han vet också att gamla vanor är svåra att bryta, och ibland krävs snabba pengar för att klara sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med Timothy Ramad vill jag bidra med en karaktär som kan skapa dynamik i staden – både genom socialt och kriminellt RP. Han kan vara en person som hjälper andra, men också någon som ibland ställer till problem på ett roligt och trovärdigt sätt.

Jag respekterar serverns regler, tar RP på allvar och ser till att alla runt mig får en positiv upplevelse, oavsett vilken roll jag spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att ge andra spelare chansen att glänsa i sin roll, t.ex. låta polisen göra ett bra gripande, eller låta ett rån bli dramatiskt men rimligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Finns säkert något under tiden jag spelat här, men vet inte riktigt på rak hand vad det handlat om då det är nästan eller över 1 år sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM (Random Deathmatch) – dvs. du får inte döda eller attackera andra spelare utan giltigt RP-scenario. Din karaktär måste vara genomtänkt och ha bakgrund – att spela ”sig själv” eller bara ”hänga runt” utan mål accepteras inte. In‐game får du inte prata OOC (out of character) saker – alltså inte fråga efter Discord, prata om servern som spelare etc när du är IC. Buggar, duping och fusk eller moddar som ger dig otillbörlig fördel är förbjudna – och ska rapporteras om du ser dem. När du skapar en karaktär: om du varit kriminell kan du inte bara byta till polis utan vidare genomtänkt utveckling; röst och presentation ska rimma med karaktären. Medlemsregler: ditt Steam-namn och Discord-namn ska vara samma, ditt Discord-namn ska vara ”rent” utan prefixes osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka