Accepterad Jeppe. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197980230511/

Ditt Hex-ID: 11000010130a36f (Hex)

Vad är din discord tagg? Jeppe#9971

Vem var det som bannade dig? Ingen aning

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: banunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen bannade mig pågrund utav att jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade viss antal gånger innan jag blev bannad när det blev ett server möte där dem rabblade upp viss antal namn som hade fuskad därefter blev jag bannad. Detta var väll ca 9 månader sedan och nu idag har jag insett vad jag har gjort för fel och jag är medveten om att det var helt fel av att använda mig utav fusk för att göra en vinst för mig själv i diverse scenarion. Jag har nu blivit mognare och frågar om en andra chans,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban. Staffsen hade full rätt att banna mig då det jag använde mig utav var absolut noll tollerans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte riktigt hur många bans det är men det är ett visst antal kanske runt 5-7 st. Kommer dock inte ihåg vad eller när bansen var då det var väldigt länge sedan och jag kommer tyvärr inte ihåg...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag hade kunnat göra annorlunda var att jag inte laddade ner något fusk för första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig massor utav saker efter denna bannen. Och jag själv har blivit mer mognare som person och detta kommer aldrig hända igen, vet att ord inte kanske är så trovärdiga men jag själv vet att jag har förbättras.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka