Accepterad Jeppe#9971 | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197980230511/

Ditt Hex-ID: 11000010130a36f (Hex)

Vad är din discord tagg? Wazeee#9971

Vem var det som bannade dig? -Redz

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att dom valde att banna mig var för att i ett video klipp där man såg att jag kom ut ur en kurva och körde rakt in i en polis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att vi kom ifrån ikea i sandy vi åkte där efter kan man köra upp och komma upp på en bro över motorvägen där valde vi att svänga vänster så att vi åker mot den stora gruvan, vi fortsätter vägen tills vi åker förbi ett olije industri därefter kommer vi under en bro där man kan bode svänga vänster och höger. Jag tänkte inte efter så jag svängde höger och fortsatte vägen tills en kurva kommer följer denna kurvan hela tiden. Tillslut är jag ute på motorvägen som går mot staden och till sandy. Jag hinner köra ut ca några meter innan en polis bil kommer i full fart och krockar in i mig. Planen var att vi skulle skynda att åka genom körfältet och sedan in på det körfältet mot staden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort innan är att tänka på reglen suntförnuft och inte ens svängit höger då jag kör i fel riktning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ej ska lalla och failrp'a. Det jag kommer göra annorlunda är att rpa det bästa jag kan och tänka efter i situationer t.ex. om det är nödvändigt att göra så här eller finns det något annat man kan göra istället. Jag kommer följa reglerna till 100% och detta kommer aldrig att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka