Nekad Jeppe#9971 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197980230511/

Ditt Hex-ID: 11000010130a36f

Vad är din discord tagg? Hasbulla#9971

Vem var det som bannade dig? 5PANDISH

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga att jag behövde medborgarskap för att plocka detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag tog kontakt med en person som jag skulle jobba för vid namn "A" jag möte han vid torget och fick sedan ett uppdrag att plocka 100 blommor för en summa pengar. Han markerade på gpsen vart jag skulle plocka. Jag gick till torget och tog ut min bil sedan åkte jag mot gpsen han markerade. När jag kom ditt var det en annan person där sedan kom det en tjej och frågade om det bara var vi 2 killar här jag sa till henne att det bara var vi där sedan sa jag att jag kom på att jag ej kunde plocka då jag behövde medborgarskap efter det sa hon att jag skulle sticka fort annars kan det hända dåliga saker. Skulle precis gå och sedan blev jag avstängd för att gått OOC ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde felet att gå OOC ingame alltså säga att jag behöver medborgarskap för att plocka dessa blommor.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. et började med att vi kom ifrån ikea i sandy vi åkte där efter kan man köra upp och komma upp på en bro över motorvägen där valde vi att svänga vänster så att vi åker mot den stora gruvan, vi fortsätter vägen tills vi åker förbi ett olije industri därefter kommer vi under en bro där man kan bode svänga vänster och höger. Jag tänkte inte efter så jag svängde höger och fortsatte vägen tills en kurva kommer följer denna kurvan hela tiden. Tillslut är jag ute på motorvägen som går mot staden och till sandy. Jag hinner köra ut ca några meter innan en polis bil kommer i full fart och krockar in i mig. Planen var att vi skulle skynda att åka genom körfältet och sedan in på det körfältet mot staden. Att jag ej ska lalla och failrp'a. Det jag kommer göra annorlunda är att rpa det bästa jag kan och tänka efter i situationer t.ex. om det är nödvändigt att göra så här eller finns det något annat man kan göra istället. Jag kommer följa reglerna till 100% och detta kommer aldrig att hända igen.

2
Det började med att jag gick in på servern spawnade vid torget och gick sedan mot garaget för att ta ut min bil jag körde där efter ner mot klädbutiken vid stripklubben och fortsatte ner mot grovestreet affären jag vände sedan om där nere och fortsatte upp mot torget och sedan körde jag förbi sjukhuset under detta hade jag en väldigt hög hastighet som jag inte tänkte på. Jag fortsatte sedan mot mekonomen där jag kollade hur det såg ut bland annat sedan gick det några sekunder innan jag blev kickad och det kom upp att jag blev avstängd för suntförnuft. Jag antog redan då att jag blev bannad för att jag körde med en hög hastighet. Ja jag har lärt mig efter min ban. Jag kommer göra saker och ting annorlunda alltså köra med en normal hastighet, lugnt och säkert. Jag kommer inte göra om detta och kommer hädan efter köra lungt och rpa det bästa jag kan efter reglerna som unive har och följa regeln SUNTFÖRNUFT som jag blev avstängd för. Jag kommer också hädan efter tänka efter vad jag gör och tänka vad jag kan göra annorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att ej säga till denna tjej att man behöver medborgarskap för att plocka blommorna. Eller så kunde jag helt enkelt inte åkt dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig utav den hära banen är att inte gå OOC ingame. Jag kommer hädan efter rpa det bästa jag kan och jag kommer sluta gå ooc ingame och sluta bryta imot reglerna som Unive har. Detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, som regel har vi att det är max 1 ban överklagan per dag. Du har skrivit 3 st på mindre än 24h. Välkommen att skriva ny ban överklan OM 24H. Mvh BotMelwin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka