Accepterad Jeppe#9971 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Ditt discordnamn: Jeppe#9971

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag vill hjälpa till unive för att få en plats där hög rp förekommer. Då jag snart har rpat på denna servern i snart 3 år så ser jag dagligen att regelbrott, dålig rp förekommer men inget man själv kan göra så mycket åt. Då jag är väldigt aktiv och jag själv anser att jag kommer kunna göra ett effektivt jobb som staff. Det jag kommer att hjälpa till med specca, samt göra arbete ingame såsom report m.m. samtidigt hjälpa till folk i support som behöver hjälp eller har frågor att ställa. Jag kommer också hjälpa till nya personer som behöver hjälp med RPn, och även hjälpa dem personerna som kanske är osäkra på vissa regler och förklara för dem vad innebörden är bland annat och försöka hjälpa till på bästa sätt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6+ om inget annat kommer i vägen men såklart meddelar jag i tid.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 26 Februari 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har koll på det flesta kommandon.

/kick id anledning
/svban id anledning (bannar en timme)
/ban längd id anledning (bannar en bestämd tid och om man ta 0 är det pbann)
/noclip osynlig och kan flyga
/v bilnamn
/revive id
/offlineban tid hexid anledning
/unban hexid
/giveitem id namn mängd
/addkey namn
/setjob id jobb rang
/bring id drar personen
/dv tar bort bil
/dv område t.ex 10
/tpm
/ooc
/announce
/goto id
/spec id
/specoff
/spec

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb

Jag lägger en stor +rep pågrund av att jag vet att han skulle passa som staff samt så vet jag att han skulle göra ett suveränt jobb.

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka