Accepterad Jeppe#9971 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe.

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? Jeppe#9971

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 16:00 - 22:00 Mån - Fre
12:00 - 02:00 Fre - Sön

Hur länge har du varit medlem på Unive? 26 februari 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 bans de senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften en servervakt har är att inte missbruka sin makt. hjälpa servern att få bort oseriösa spelare. Jag vill kunna banna folk som inte beter sig och kunna hjälpa folk att inte bli rdmade/vdmade. Jag vill inte att andra folk ska känna hur jag kände när jag blev Vdmad/Rdmad. En servakt har ju den uppgiften att se till att servern ser bra och ren ut ingame och rpn är fin och att dem förenklar arbetet för staffsen. Man som servervakt ska ha en bra förebild till dem nya spelarna som kommer och spelar här på unive. Man ska aldrig missbruka. Som servervakt ska man ju inte åka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Men om större åtgärder måste göras så kontaktar jag såklart staffs. Om det skulle behövas som sagt!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bära servervakts rollen för att jag kan dem grundläggande reglerna inom RP. Då jag har varit medlem är på Unive ett bra tag nu så har jag märkt att det blir mer lalligt på vissa ställen där det behövs servervakter, jag vill kunna vara där och ta åtgärder på dem som inte kan sköta sig och som inte har koll på dem grundläggande reglerna inom RP. Bland annat kommer jag dva bilar som jag anser behövs det vill säga om dem t.ex. står trasiga på vägarna, gränder bland annat.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebörd är att du som servervakt bannar folk för saker som inte har skett i t.ex. scenarion eller annat.

Abuse innebörd är t.ex. att du använder dig utav /toggleid för att se personers ID igenom väggarna för att få en uppfattning om det finns några personer där eller vart personerna befinner sig.

Abuse / korruptions innebörd kan också vara att du som servervakt använder dig utav /revive i scenario eller liknande för att på lättaste sätt försöka vinna scenariot eller annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka