Accepterad jeowz | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jeowz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: jeowz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361953228/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Jäderström

Vad är ditt discord namn? jeowz#1329

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en aktiv spelare som kommer följa regler, han gillar att jobba och kärna pengar :) Min bakgrund har varit ganska tuff, pappa var knarklangare och var efterlyst under lång tid. Mamma hade svårt att få in pengar till mig och min brorsa så vi blev omhände tagna av SOS, sen den dagen har jag bestämt mig för att göra allt till min makt att jobba hårt och slita för att tjäna pengar! Min intressen är att hänga med kompisar på fritiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med possitivitet och arbetskraft. kommer vara mycket aktiv och hjälpsam!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag känner att detta är den med aktiva RP servern i sverige just nu, iaf som jag hittat. och det känns som ett bra ställe för mig!

Hur många timmar har du på FiveM? Ingen aning faktiskt men runt 3-10 timmar

Hur hittade du Multistaden? Sökte bland servers på FiveM och då såg jag att ni hade många aktiva spelare så jag hoppade in i dc och skriver en ansökan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade färjestaden RP men poliserna var korrupta

Hej!

Din ansökan ser bra ut därmed kommer jag att godkänna den.

Godkänd!
Låser & arkiverar dess tråd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka