Användarnamn: jeowz
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marjas-Lisas Bilfirma
Vad heter du IRL? Milo
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 10+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat med detta jobb en stund nu och vill utvecklas mer!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter som jag lärt mig under tiden jag jobbat, hur man ger faktura, hur man säljer bilar, sätter på försäkring osv!
Berskiv din karaktär? Min karaktär gillar att jobba med bilar, han gillar att sälja bilarna och prata med människor, därför anser han som att ett chefs jobb skulle vara perfekt! Han brukar hjälpa de ny anställda hur de ska jobba! Oftast går det bra! Han är domsagor mycket hjälpsam, och han brukar hänga med polare på fritiden när jobbet inte är i farten!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag i några timmar!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Yes!
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marjas-Lisas Bilfirma
Vad heter du IRL? Milo
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 10+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat med detta jobb en stund nu och vill utvecklas mer!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter som jag lärt mig under tiden jag jobbat, hur man ger faktura, hur man säljer bilar, sätter på försäkring osv!
Berskiv din karaktär? Min karaktär gillar att jobba med bilar, han gillar att sälja bilarna och prata med människor, därför anser han som att ett chefs jobb skulle vara perfekt! Han brukar hjälpa de ny anställda hur de ska jobba! Oftast går det bra! Han är domsagor mycket hjälpsam, och han brukar hänga med polare på fritiden när jobbet inte är i farten!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag i några timmar!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Yes!