Nekad jeowz | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jeowz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/profiles/76561198361953228/

Ditt Hex-ID: 110000117f143cc

Vad är din discord tagg? jeowz#9225

Vem var det som bannade dig? himmel2k

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning, jag har inte gjort något fel alls tror det måste blivit fel ban eller något liknande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag tror det är en felban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur den var felaktig men jag gjorde i alla fall inget fel och jag rp-ade seriöst och plötsligt blev jag bannad. Jag tror att det kan ha blivit felaktig ban för att det var en grabb bredvid mig som powergama och himmel2k kanske skrev fel eller något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag har lärt mig från min tidigare ban är att jag ska vänta tills mina ögon inte är suddiga längre och jag ser vad jag hoppar in i för fordon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stått bredvid ''brottslingen''

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska stå bredvid ''brotslingar''

Har du läst våra regler? Ja

Hej.
Jag bannade dig för att du var med och snodde en bil mitt i stan, ni körde jättesnabbt och hoppade med bilen och ingen av er RPade på skador eller liknande.

Hej.

Som himmel skrev så var det ingen ''bugg'' ban allstå att han bannade fel, du snodde en bil mitt i stan som är sunt förnuft sen kör väldigt snabbt runt me den å krockar och inrte rpar på skadorna som är powergaming.

Hej.

Som himmel skrev så var det ingen ''bugg'' ban allstå att han bannade fel, du snodde en bil mitt i stan som är sunt förnuft sen kör väldigt snabbt runt me den å krockar och inrte rpar på skadorna som är powergaming.
eh nej, har inte snott någon bil alls?

Tillbaka