Accepterad jeowz | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jeowz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: jeowz

Länk till din steam profil: steamcommunity.com/profiles/76561198361953228/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: JeoWz

Vad är din discord tagg? jeowz#1329

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt ingen aning, det var första gången jag spelade, jag krockade in i en stålpe, så jag trodde att jag kunna putta upp den till en bensin station, och sen när jag tankat trodde jag att jag kunna köra iväg men kom inte än meter för den startade ändå inte, men blev bannad. OBS, det var första gången jag spelade RP i hela mitt liv!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt, krockade in i en stolpe men min bil, sen så åkte den inte framåt så var tvungen att putta den trodde jag, så jag puttade den till en bensin station och tankade, sedan hoppade jag in i bilen och bam, bannad i några dagar! åkte inte en meter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte jag gjorde något fel eftersom jag aldrig körde bilen efter jag blev bannad utan bara satte mig i den. Men ändå, det var första gången jag körde RP kunna ej reglerna skit bra. Nu har jag dessutom läst på reglerna dubbla gånger och nu sitter de!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sätta mig i bilen och ringt en bärgare!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska köra bil efter en krock eller sätta mig i den!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka