Accepterad JensKniv1 | Medlem ansökning [L1ndgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JensKniv1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? ye13378

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jens Åkare, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Trevlig, Driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har tidigare varit måplare och snickare i några år men famtiden ser oviss ut. Han vet inte allt vad han ska göra men har några planer inom byggbranchen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp och roliga scenarion. Seriös Rp och mycket prat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta motpartens sida också vinna asså man kan inte vinna varje senario då det blir väldigt dåligt rp eftersom att allting i det riktiga livet går i precis som man vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja får flera år sedan när jag började med rp så metagamade jag och tog info från dc in till min karaktär. Från det lärde jag mig konsekvenserna av det och hur mycket det förstör.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, NLR, COPBAIT, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Bakrund och Famtidsplaner:
Jens växte upp i litet samhälle med sina föräldrar och har alltid haft det lätt i skolan, han studerar till mekaniker och i framtiden vill han driva eget inom samma yrke och förhoppningsvis bli framgångsrik. Jens gillar att planera saker i förtid för att sedan driva igenom iden till varje pris då han är en väldigt bestämd kille

Vad jag kan bidra med:
En väldigt bra och seriös rp nivå då jag vill rpa som det vore i verkliga livet, och alltid försöka utveckla min egna Rp så mycket som jag kan. Sen kommer jag även bidra med en mer positiv upplevelse.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka