Accepterad Jensen38 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jensen

Vad är ditt discord namn? Jensen#6522

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Så, min karaktär är född 2001-04-15, han är en kille, han är rätt så snäll kan bli lite arg ibland t ex om någon kör in i honom eller om någon har dålig attityd mot honom, han har bra humör och är ja som sagt snäll. Han blir inte så lätt ledsen bara om någon sårar honom väldigt rejält eller om han blir bangad och typ slagen av ett gang då blir han arg och kan bli ledsen i värsta fall. När han pratar med främlingar så har han en bra attityd även om han har haft en dålig dag så försöker han sitt bästa för att göra de han kan. Kärlek är han inte så mycket för. Han gillar mer att hänga med kompisar och så, o typ göra roliga saker men de är ju klart att då och då kan de väl komma någon tjej som impar på honom lite men inget som ska hindra honom från de han vill:)

Han har intressen för bilar och gillar att liksom fräsch ut. Han gillar att jobba speciellt för att han ska få sina pengar men de är ju såklart att han inte bara vill få pengar och så. Ibland så åker han ner till någon bil träff och bara har lite kul då och då annars åker han mest runt och försöker att hjälpa till i stan t ex som att fråga om någon vill ha skjuts någon stans eller så och han har aldrig bett någon om pengar. Det är ju såklart att de har hänt lite incidenter då och då men de har oftast gått o lösa på olika sätt. Men som sagt hans intresse är mest för bilar, jo han gillar att flippa bilar och så vilket han oftast gör på sin fritid. Hans bakgrund är bra han har alltid haft många kompisar sen han kom in i stan och känner sig inte ensam. Om han har gjort de så har han alltid haft någon liten kompis som kommer o hjälper honom lite grann.
Vet att den inte var så bra men gjorde de jag kunde:)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att just nu så har jag nästan alltid ganska mycket tid över som jag bara slösar bort igenom att typ sitta i soffan o kolla mobilen. Om jag inte har tid så är jag i skolan eller på gymmet eller på hockeyträning. Just nu så har jag bara två hockeyträningar i veckan men försöker att träna mer och så för att inte tappa formen men de tar inte så mycket tid de heller. Så ja jag har mycket tid till att spela oftast på helgerna så åker jag till min kusin och lanar så a. Vill bara göra något på min fritid och gillar att spela fivem och de skulle bli ännu bättre om jag blir whitelistad, a du förstår nog.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just på den här servern för att de är den ända jag tycker är bra och den ända jag spelar på, körde lite swedish knight förut men den servern är inget jämfört mot den här servern. Den här servern har liksom alltid spelare online de finns ingen annan server som denna, på andra servrar så e de alltid buggar restarts och sånt typ hela tiden plus att de är väldigt ostabilt med folk och kan inte bara hålla sin server så bra och stabil som UNIVE
. På den här servern så e de alltid folk som är online vilket gör att man alltid eller oftast har någon att vara med vilket i sin tur leder till att man utvecklar sitt rpande.

Hur hittade du Unive? Jag hade en kusin som rekommenderade mig att börja spela fivem och jag tänkte liksom nej fan va tråkigt för visste inte riktigt vad de var men sen så gav jag de en chans och efter de så har jag älskat o spela de och de e sällan jag spelar något annat bara om jag börjar tycka att de blir lite långtråkigt någon gång ibland

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli så bra som möjligt och visa att liksom a jag klarar av de här och att de ska vara roligt att spela samt att jag ska kunna spela och bete mig som en vanlig person.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej de gör jag inte för att de här är den ända bra servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka