Nekad Jensen | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:428990962 vet att de inte är de men vet it vart jag hittar de

Vad är din discord tagg? Jensen#6522

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag plockar valmo utan att vara krim och jag vet att man inte får göra de tycker bara att de e så svårt att bli rik eller få typ tillräckligt med pengar för att köpa t ex en fet bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. just innan den här gången så tror jag att jag åkte i min bil jag plockade inte valmo eller jag e inte helt säker men a de vet säkert ni(:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var det inte de e såklart att jag blir bannad om jag plockar valmo utan white list och fattar inte varför jag gör sånt jag e så jävla dum liksom. Vet faktiskt inte varför jag skriver en överklagan för att vet att jag inte kommer att bli godkänd den här gången):

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ehm plockar valmo utan krim och e med i gang och lallr och gang saken har jag helt slutat med och droger gjorde jag ett litet tag men sen började jag igen bara för att utmana ödet så jävla dum som jag e och ångrar de piss mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte plocka blommor och så tycker bara att de e så svårt att få pengar annars men a jag får väl hitta något sätt har faktiskt ganska många ideer t ex skjutsa folk för lite pengar ngn gång ibland och så(:

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer plocka några jävla blommor känner mig så dum o korkad att jag gör de utan white list

Har du läst våra regler? Ja

Gör en ny om 24 timmar.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka