Accepterad Jensen | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:428990962

Vad är din discord tagg? Jensen#6522

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag var med i ett gang som höll på att lalla och gjorde massa saker som man inte får och kanske störde folk lite extra mycket. Fast om jag ska vara ärlig så gjorde jag typ inget utan satt mest och kollade på sen så var de någon enstaka kille som gick runt och lallade medans jag och några fler sa att vi inte borde göra så för att vi kan bli bannade och efter de så gjorde vi inget mer typ men jag själv trodde inte att jag skulle bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad så gick jag till polisen och berättade att jag var med i ett gang och att vi höll på med droger o skit och sen så hade jag några vnr i dc som satt o sa att jag skulle spinga där ifrån och de var såklart dåligt av mig att springa där ifrån och inte lyssna på polisen och de var bara allmänt dåligt gjort av mig, liksom bara onödigt lall. Jag springde ut i havet och började simma så dum som jag var och efter de så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban utan de var jag som var dum och var med i ett gang som höll på o lalla o skit så ja även om jag inte gjorde jätte mycket så tycker jag att de var en bra ban och inte en felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de är klart. Jag hade kunna vara med i ett gang som fortfarande gjorde vissa saker men att jag var med i ett gang som lallade o skit var helt fel av mig. Så ja jag hade kunna gjort anorlunda(:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska hålla på o springa runt o tönta sig o skit. De e bättre att spela och ha roligt och göra bra saker en att sitta och förstöra för andra folk de e bara allmänt töntigt speciellt att springa ifrån polisen liklsom. Gör inget om jag inte blir unbannad vill bara liksom berätta vad som hända och vad som jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka