Accepterad Jensen | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensen.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818247653/

Ditt Hex-ID: 11000013323c3e5

Vad är din discord tagg? Jensen#6522

Vem var det som bannade dig? 5Micke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig för att jag sa flygbiljet samt borgmästare två gånger. Jag hade faktiskt ingen aning om att man inte fick säga de sry. Jag hör folk säga de hela tiden och trodde inte att de var något man kunde bli bannad för men nu har jag lärt mig en läxa. Kunde jag inte typ fått en varning eller något. Liksom 5 dagar men a får väl leva med de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En killer skulle köpa en bil av mig. En annan kille kommer och hoppar in i bilen en snubbe skulle köpa av mig. Jag och han som gjorde affärer hoppade in i min andra bil och följde efter han som tog min bil, vi kom ifatt honom och fick honom att stanna. Vi hoppar ut ur våra bilar och tydligen så samarbetade dem två och en av dem tar upp en kniv och den andra slår mig. Efter ett tag så säger en av dem att de e inte schysst de dem håller på med och så sticker dem. Direkt efter så kommer en annan kille och frågar hur jag mår och vad som hände. Jag berättar och han säger att de inte var schysst och jag sa att en av dem förtjänade en flygbiljett sen vart jag bannad. .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de var väl en ban där jag gjorde fel men jag visste helt seriöst inte att man inte fick säga så och jag ber om ursäkt. De var jag som gjorde fel och om jag hamnar i ett liknande scenario igen så ska jag försöka samtala mig ut ur de. Jag har lärt mig att de jag gjorde var fel men om de e så att ni ej ger mig en ny chans så godtar jag de för att jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag plockade valmo utan att ha krim rollen två av gångerna och de har jag slutat med helt och hållet. De e inte kul plus att jag gör fel.
Dem andra två gångerna har de vart powergaming samt suntförnuft och kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det går alltid att göra annorlunda och i detta fall så skulle jag kunnat ha pratat på ett annat sätt samt inte vart så sur. Jag visste ju inte heller att de var något som jag inte fick säga så nu har jag ju lärt mig de. Jag har läst alla regler och så men de har ej stått me så de e inget jag har tänkt på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej prata om saker som e ooc eller halvt ooc. Om jag hamnar i ett liknande scenario igen så ska jag prata/samtal mig ur de samt tänka extra på vad jag säger om de blir tyst eller att jag får lite mycket uppmärksamhet när jag säger något så e de nog något jag har gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Jag ger dig en chans då du har lärt dig att man inte ska göra så och att du är medveten om att det var fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka