Accepterad JensAndTheHens | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JensAndTheHens

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977284545/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? JönsAndTheHöns#7899

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230331191644_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig de ansåg att jag lämnade för att komma undan, men så var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har problem med min processor, det innebär att när jag går in i byggnader så som polisstationen, affärer eller också sjukhuset så har min dator tendenser att börja lagga tills spelet kraschar. Samma med om det är en mycket modifierad bil, stora folksamlingar eller när folka krachar in i mig. Det som hände var alltså att ca 4 pers som satt i en mycket modifierad bil krachar in i mig när jag åkte min bil som inte är en modifierad bil som går sönder lätt bara för att utnyttja detta så att jag inte kan köra där ifrån. Därefter hoppar de ut ur bilen och rånar mig, som jag sa innan så krachar mitt spel ofta p.g.a. dålig processor så när jag trycker på "F" för att hoppa ut så krachar spelet. Jag ska få låna en processor av min kompis imorgon och vill jättegärna fortsätta spela på denna server som jag spelat på över ett år nu. Tycker det var lite orättvist att bli permabannad för detta och därför gör jag denna överklagan. Hoppas ni förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Jag bör ha fixat detta problem tidigare för att jag visste att det fanns en chans att detta kunde ske, men de behövde inta ha permabannat mig för det var lite väl överdrivet i mina ögon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för mitt försök att sno en polisbil, till mitt försvar så var jag nybörjare och visste inte bättre. Jag var relativ ny till Unive och har lärt mig av mina misstag. Jag har utvecklat mina roleplay skills p.g.a. Unive och vet vad jag ska göra i scenarium för att det ska verka så realistiskt som möjligt. Jag har läst i genom reglerna och förhåller mig till dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat fixat mina problem med processorn innan jag fortsatte spela på Unive men kunde inte hålla mig. Nu när alla tekniska problem är lösta så känner jag mig redo att roleplaya igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp det har jag och ska anpassa mig härdanefter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka