Nekad Jensa | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensa

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166911523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? Jensa#4002

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christian Karlsson och är 35 år och född i Sverige. Han har tidigare haft föräldrar med ursprung från unvie. Men tyvärr har båda föräldrarna gått bort. Holger hade det väldigt bra under sin uppväxt. Han hade bra kontakt med sina föräldrar och dom levde ett helt vanligt liv i Norrköping. Under hans tonår så gled hans relation med mamma o pappa ifrån en del. Han började vara ute om kvällarna med sina kompisar. Det var sällan han kom hem om kvällarna. Istället sov han hos kompisar.
Men under hela sin ungdom höll han starkt i sina stora intressen som t.ex. fiska, åka båt och vara med kompisar, allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Holger sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor på av sina föräldrar när han fyllde 16.
föredrar och det stod deras namn, Christian blev retad för Förlusten på hans Mamma och Pappa Men hans Snälla kompisar retade inte han efter den dagen började han som kriminell Han hade gjort en plan att råna en ICA Inte så långt ifrån han, Han hade tag på mask och en glock 17 av SMS Utanför ICA tar han på masken Går in och Skjuter upp i luften och säger: ALLA NER PÅ MARKEN! Alla börjar få panik han går mot kassörskan Håller pistolen mot henne hon tar upp pagerna går fram till alla på marken och säger att dom ska visa deras mobiler som dem gör och när dom gör det skjuter han sönder dem när han har gjort det Ringer han hans vän som har en Pickup van Men dom visste att polisen skulle komma när som helst så när dem har fått bort poliserna ett tag byter dem bilen till en bil med tonade fönster och annan färg och ett annat bil märke när dem kommer undan så får Christian 65% av pagerna och hans vän fick 35% Några år efter det så hade han inte råd med sitt hus så han var tvungen att flytta och då såg han i en tidning att det var en stad som hette Unive och det var Sveriges största stad och Liam sa till sig själv den är perfekt och nu trivs han i Unive Staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just ska bli medlem på unive är enkelt, jag kommer bidra med ett finare roleplay, jag vill verkligen vara medlem på unive för jag tycker att det är den största svenska servern enligt mig och många andra och sen kommer jag att bidra med seriöst rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att birda till seriös rp och jag kommer lägga massa tid för att skapa en bra rp nivå samt lägga massa tid på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De spelar ingen roll om man vinner eller förlorar ett scenario eftersom det viktiga i ett scenario är att alla parterna har kul å social rp

Hur hittade du Unive? på server listan så klart

Nekad, du måste vänta minst 1 vecka efter att du fått indragen medlem för att kunna ansöka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka