Accepterad Jensa | Medlem ansöknin ( Hugge )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensa

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166911523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? Jensa #4002

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christian Karlsson och är 35 år, Christian och han har bort i Unive staden ett tag nu. Christian är född 1987-61-12 Han är religiös Han tror inte på gud, Han är väldigt Trevlig, Har inte så mycket kompisar, på fritiden gillar han att vara med kompisar spela Basket. Hans far var en basket spelare man Hans far var en snäll man vid namn Kalle Karlsson , Han lärde Christian så mycket som han kunde till Christian det var lite svår för att Christian pappa blev skada i en match , Hans mamma Jobbade på ålderdoms hem Hon var ganska blyg så Hon sa typ aldrig till om en äldre gjorde något man inte fick sa hon inte till, Hennes namn var Kristina Karlsson men en Dag när Christian Mamma och pappa skulle till jobbet (Dom åkte i samma bil) så körde dem på grönt men det kom en Saab åt höger som körde på röt I jätte snabb fart rätt på Christian föreldars bil åt höger Tyvärr överlevde ingen i den bilolyckan, När Christian fick höra nyheterna kunde han inte tro det dem var inte så rika och dem bodde ute på landet på den tiden men han fick pappas arv på 100.000 Tusen SEK så muntrade det upp han lite detta skedde på en Tisdag så nästa dag var det skola och han vågade inte säga det till någon men någon hade fått på en tidning där det stod: 3 Personer döda i Bilolycka Och hand såg att det var 2 bilder på Christian föredrar och det stod deras namn, Christian blev retad för Förlusten på hans Mamma och Pappa Men hans Snälla kompisar retade inte han efter den dagen började han som kriminell Han hade gjort en plan att råna en ICA Inte så långt ifrån han, Han hade tag på mask och en glock 18 av SMS Utanför ICA tar han på masken Går in och Skjuter upp i luften och säger: ALLA NER PÅ MARKEN! Alla börjar få panik han går mot kassörskan Håller pistolen mot henne hon tar upp pegarna går fram till alla på marken och säger att dom ska visa deras mobiler som dem gör och när dom gör det skjuter han sönder dem när han har gjort det Ringer han hans vän som har en Pickup van Men dom visste att polisen skulle komma när som helst så när dem har fått bort poliserna ett tag byter dem bilen till en bil med tonade fönster och annan färg och ett annat bil märke när dem kommer undan så får Christian 50% av pegarna och hans vän fick 50% Några år efter det så hade han inte råd med sitt hus så han var tvungen att flytta och då såg han i en tidning att det var en stad som hette Unive och det var Sveriges största stad och Christian sa till sig själv den är perfekt och nu trivs han i Unive Staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra på att rpa.arför jag just ska bli medlem på unive är enkelt, jag kommer bidra med ett finare roleplay, jag vill verkligen vara medlem på unive för jag tycker att det är den största svenska servern enligt mig och många andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer lägga massa tid på serven och Jag kommer lägga massa tid för att skapa en bra rp nivå samt lägga massa tid på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De spelar ingen roll om man vinner eller förlorar ett scenario eftersom det viktiga i ett scenario är att alla parterna har kul å social rp.

Hur hittade du Unive? på server listan vart annas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka