Nekad Jensa | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jensa

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166911523

Ditt Hex-ID: 110000147ebf423

Vad är din discord tagg? Jensa #4002

Vem var det som bannade dig? karimoooo

Hur lång tid var din ban? perm ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft,rdm, krim utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staffs valde att banna mig för att jag gick in på sjukhuset och dödade dem sem fick vård och tog deras saker inklusive en glock utan krim roll. Därefter säger jag hållkäften din lök till karimoooo i support. och Hammarolf.Allt detta var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar med att jag blir igenom sökt av någon när jag är död och han tar min mobil. Då blir jag förstås väldigt arg och tar ut mitt baseboll trä som jag lagt i bagaget på en bil. För att få tillbaka en telefon bestämde jag mig för att gå in på sjukhuset och döda en person för att få tillbaka en mobil. De slutar med att jag dödar flera styckna eftersom jag märkte att de var enkelt att få saker. Tillslut lyckas jag få en glock. Jag tvekar först eftersom jag inte hade krim roll men sen tar jag den ändå. Därefter blir jag kallad till support och vill inte gå in först för att jag är rädd för att få ban men gör de tillslut och och Karimoooo bannar mig. Jag ber jättemycket om ursäkt till dem som jag dödade och jag ångrar detta stort. Några dagar efter bannen så gör jag en ban överklagan eftersom jag har lärt mig en läxa efter min ban. De slutar med att Karimoooo nekar den och då hoppar jag in i support och frågar varför. Då säger han att jag inte förtjänar unban och att jag ska titta på min ban och gråta. Nästa dag går jag in i support igen för att snacka med Karimoooo. Medans jag förklarar för en annan staff så joinar Karimoooo och avbryter mig. Då blir jag fullständigt vannsinig på honom och säger något i stilen med: Hållkäften din jävla lök. Jag ber om ursäkt jättemycket till Karimoooo för de jag sa men tycker också han gjorde fel som sa att jag skulle titta på min ban och gråta. Jag förstår nu i efterhand vilka stort fel jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var 100% en giltig ban. De var en giltig ban eftersom jag förstår varför jag är bannad och inser vad jag gjort för fel. Irl går man ju liksom inte in på ett sjukhus och dödar folk bara för att få saker. Allt detta var ju helt fel från min sida att döda och loota folk och sedan ta hans saker och sedan logga. Sen så är de ju såklart fel av mig att säga som jag sa till Karimooo och jag ber om ursäkt för de. Jag förstår Karimooo och bannsen till 110%

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunnat spola tillbaka i tiden hade jag inte ens lootat dem från början. Istället kunde jag klippat när någon tog min telefon och gått in i support och sedan visat de för en staff så kunde staffsen ta åtgärder mot honom och jag förhoppningsvis fått tillbaka min telefon. Jag hade aldrig någonsin gjort om de jag gjorde. Jag hade aldrig fått tanken att göra som jag gjorde. Sen hade jag inte heller sagt de jag sa till Karimoooo. Istället hade jag kunnat säga att han ska vara tyst och att jag bara ska förklara klart. Jag skulle absolut inte sagt som jag gjorde de var extremt omoget av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är jätteviktigt att spela med suntförnuft och följa alla regler. Jag har även lärt mig att man inte ska combat logga överhuvudtaget. Samt att de är viktigt att rapportera någon när dem gör regelbrott. Jag har också lärt mig att man inte ska ta ut sig så aggresivt jag gjorde även om man blir arg på något och de är absolut inte okej att säga så till någon. Jag vill även be om ursäkt till alla jag dödade och Karimooooo för allt jag har gjort. De kommer aldrig hända något liknande om ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag hoppas verkligen att ni förlåter mig för de jag gjort. Unive är de enda jag spelar på min fritid och har jättetråkigt nu.

Du hoppade inte support när vi bad dig hoppa support. Jag kickade dig och skrev "Hoppa support" men du valde att dra ingame igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka