- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 32dea
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv hade presis vaknat går in på unive e vid sandy flygplats där e folk som jagar mig kör in i väggen då min mus fuckas så jag ej kan rp den funka då o då hållde på o lösa de sen rikta en kille ett vapen jag tog upp händerna o så men råka slå han de va ej meningen snälla unbanna mig vill spela o rp har till o med köpt ny mus
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att min mus funka ej o den klabba o visst de va kanske fel av mig o slå han men de blev fel knapp o trycka på
Har du bevis som stödjer din överklagan? tror inte de har klipp
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 32dea
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv hade presis vaknat går in på unive e vid sandy flygplats där e folk som jagar mig kör in i väggen då min mus fuckas så jag ej kan rp den funka då o då hållde på o lösa de sen rikta en kille ett vapen jag tog upp händerna o så men råka slå han de va ej meningen snälla unbanna mig vill spela o rp har till o med köpt ny mus
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att min mus funka ej o den klabba o visst de va kanske fel av mig o slå han men de blev fel knapp o trycka på
Har du bevis som stödjer din överklagan? tror inte de har klipp
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja