Nekad jens andersson | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jens andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Maj 2008

Vad heter du på discord? Ville#5146

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 125+

Hur aktiv kommer du att vara? jag komemr vara typ 7-8h per dag

Vad heter du? Jens Andersson

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är faktist riktig bra på simma samt vann jag massa tävlingar när jag va lite mindre

Varför vill du bli polis? För att jag vill att samhället ska va tryggt för medbogare i staden och inte känna sig otrygg när dom är ute i stan samt vill jag bekämpa droger och kriminella nätverk i staden samt rädda folks liv och känna att David är en superhjälte i staden.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att göra så alla känner sig trygga, säkra och lugna. Att påverka samhället och att förändra staden Unive med den kriminella och med gängen. Att ha Radiodisciplin är också väldigt bra för att få information bättre och snabbare. Att kunna veta mycket om lagen och att kunna vara social, respektfull och att lyssna på varenda person du stöter på i tjänst. Att vara och att ha en bra kollega är också väldigt viktig metallt och fysiskt.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att du har mycket ansvar och du har säkerheten av alla medborgarna i dina händer. Jag vet att man ska vara respektfull, trevlig och social som polis och att man ska kunna veta när det går över gränsen. En polis ska kunna förhindra brott som kan ske i ens persons vardag. Polisen ska hålla väggarna rena från trafikbrott och har rätten att göra ett trafikstopp på en bil som har begått ett trafikbrott. Dom åker på larm i fastigheter, gatorna och mer.

Har du några tidigare erfarenheter? nej men jag skulle gärna vilja lära mig mer saker.

Hur är du som person? Jag är trevlig, respektfull, social och jag lyssnar väldigt bra på folk jag stöter på i tjänst. Jag kan jobba under stress och jag kan ta kritik som jag därefter tar åt mig det. Jag har tålamod och jag är bra på att samarbeta med mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är glad och taggad för att få chansen att jobba hos polisen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka