Accepterad jens andersson | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jens andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421828327/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Andersson

Vad är ditt discord namn? Ville#5146

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jens Andersson. han föddes i sydöstra delen av England år 2000 i en liten by med fel i huvudet. han har blivit retat för att han inte kan vara Normal. han har blivit retad och mobbad under hela sin barndom. dom retade nästan han varje dag och blev slagen minst 2 gånger per dag.. så senare i livet har han varit ledsen ofta och kan också bli arg och ledsen över lite små saker. och därför har liten svårt att lita på folk också. hans familj dog i tidig ålder men hans brorsa lever men dom behövde sära på sig.så han behövde bo på ett barnboende och han fick första flyg till sverige utan mat och pengar... sedan landa Jens landade efter en jätte lång resa för dom behövde stanna i olika land. sedan efter 1 år som hemlös bestämde han sig att han skulle börja jobba. han gick runt och fråga folk va arbetsförmedlingen ligger. och dom sa att de ligger vid torget nästan. han gick runt på torget i 2h o hittade inte de. men sedan hittade han Arbetsförmedlingen. Jens va så glad att han sprang in snabbt. han gick sedan upp till chefen direkt o fråga efter jobb.. Jens Fick börja och jobba som postnord, han jobbade som postnord i ungefär 1 till 2 år. sedan börja jens att tröttna på att åka runt och lämna paket till folk hela dagarna. så en dag bestämde han sig att han ville säga upp sig. Jens går till chefen till postnord och säger "jag säger upp mig. de har vart en trevlig stund här på postnord men jag har tyvärr tröttnat" sedan går han till arbetsförmedlingen och går till samma chef. och säger bestämt. jag vill ha ett nytt jobb som ja kan hålla mig till länge. chefen tänker och säger du skulle kunna bli reporter. Jens svarar glatt JA. att jag inte har tänkt på de förut så de va så Jens börja och jobba som reporter. Jens har ett stort intresse av bilar. speciellt Snygga Och Snabba Bilar. han har alltid haft som en dröm sedan han va liten att ha en snabb och snygg bil som han kan åka runt i hela dagarna o nätterna. han har också haft en tanke på att vilja börja jobba som kriminell men han vågar inte ta de stora steget i livet. han har också ett intresse av Crossar och motorcyklar han har tyckt att alla motorcyklar är så fräna. speciellt dom med styret högt upp. han har också ett intresse av att gymma han vill gärna ha stora muskler. så att han brukar faktist gymma varje dag. men ibland kan han skippa någon dag. han kan tycka de är väldigt äckligt med personer som inte respekterar hur andra är och beter sig. Jens tkr att alla i staden ska kunna få känna sig trygga och välkommna för att de har han lärt sig under en tuff barndom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att ja skulle vilja ta mitt rpande till en ny nivå och kunna rollspela min karaktär så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är så sköna och trevliga folk här på unive och man känner sig välkommen. och dom flesta rpar på en sån hög nivå som dom kan och de tkr jag är bra för då blir de mer verkligt och mycket roligare och spela:)

Hur hittade du Unive? jag sökte efter nice rp servrar och sen kolla ja lite på twitch å då såg ja t.ex Comso_bt och xray osv. å redan då märkte ja att de va en nice och seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål i mitt rollspelande är att bli mycket bättre på att rollspela samt hitta nya vänner som jag kan utveckla min rp på. målet med mitt rp är också att kunna prata mycket bättre med folk jag inte har träffat förut och göra olika grejer med dom t.ex åka runt på kvällen med massa bilar.och göra scenarion mycket mer och göra dom mycket roligare för dom som är involverande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som jag sa förut med att uppnå mål är att skaffa nya vänner som jag kan utveckla min rp med. målet inom rp är att bli kriminell för mig! från första dagen jag kolla på rp har ja vilja blivit kriminell. och varje dag stöter jag på något nytt som jag tar lärdom av och de är ett mål för mig att jag aldrig sluta lära mig saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka